Translate

lauantai 5. syyskuuta 2015

GIRLS HAVING GREAT TIME TOGETHER

Moikka! Ja ihanaa lauantaita ja viikonloppua kaikille! Päätin tulla postailemaan eilisestä ja ehkäpä höpisemään jotain muutakin :)


Elikkäs eilen olin mun kaverin, Jennin kanssa keilaamassa. Jenni on yksi mun pitkäaikaisimmista ja parhaista ystävistä. Ollaan tunnettu toisemme vuodesta 2007, eli kahdeksan vuotta! :)
  Keilattiin, pidettiin hauskaa ja sen jälkeen vielä syötiin ja tultiin sit höpöttelemään mun kämpille kaikkea mistä nyt nuoret naiset yleensä keskenään juttelevat. Jenni voitti mut yli sadalla pisteellä keilaamisessa :D :D. Se voittaa mut aina, mä en ole kamalan hyvä keilaaja, mut pääasiahan on, että on hauskaa, ja sitähän meillä riitti! ;D






Söin hot wingsejä keilaamisen jälkeen, Jenni söi myös jotain kanajuttuja, joilla oli joku jännä nimi, jota en muista :D. Hot wingsien kanssa otin medium-kastikkeen, en tiedä olisko mun suu kestänyt sitä hot-kastiketta.. Tykkään kyllä tulisesta ruuasta, mutta haluan maistaa muutakin kuin sen tulisuuden :D.


Keilaamisen jälkeen halusin käydä vielä ostamassa lisää meikkejä. Mun ripsiväri ja kulmakynä, kummatkin vetelivät viimeisiään, joten uusien ostaminen oli paikallaan. Kokeilin tuota ripsaria ensimmäistä kertaa, ja olin tosi tyytyväinen! :)


Hyvät viikonloput teille kaikille! :)

Olen alkanut suunnitella seuraavaa horoskooppi-postausta, joka ilmestyy tässä syyskuun aikana! :)

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti