Translate

tiistai 12. huhtikuuta 2016

DREAMING OF SUMMER

Hei taas kaikki ihanat! <3

Viime päivät on olleet ihanan aurinkoisia! Ainakin täällä Pohjanmaalla. Yli viikon kirosin sitä pilvisyyttä ja synkkyyttä. Ulkona oli kamalan kylmä, tuulista, eikä aurinko paistanut, vähän vain pilkotti pilvenreunan takaa. Toivoin ja odotin malttamattomasti säiden lämpenemistä. Ja nyt luontoäiti on kuullut mun toiveeni! :D
Ja tietenkin.. Juuri kun aurinko oli päättänyt muutamaksi päiväksi näyttäytyä, niin tottakai se meni taas pilveen! Suomessa tosin on ihan odotettavaa, ettei se aurinko paista kuin korkeintaan muutaman päivän :D

Pilvisyydestä huolimatta haluan nyt julkaista postauksen kesäisistä haaveistani, tämä piristää tämän kylmyyden ja ankeuden keskellä!
Toivotaan, että aurinko näyttäytyisi taas pian, ja että se paistaisi kesällä monena päivänä! :)

Blogin ulkoasu on jälleen kokenut pienen muutoksen sitten viime kerran. Nyt tämä on mun mielestä kivemman näköinen. Tykkään valkoisesta taustasta!
Olen myöskin keskittänyt tekstiä! :) Omasta mielestäni näyttää kivemmalta näin.
Vielä pitäisi keksiä jokin kiva banneri tänne. Jos tiedätte jotain hyviä ohjelmia, joilla on helppoa tehdä banneri, niin vinkit ovat tervetulleita! :)

Mennäänpä sitten niihin mun kesähaaveisiin:


TIIÄTTEKÖ SEN IHANAN TUNTEEN, KUN ON OIKEIN KUUMA PÄIVÄ, JA SIT SAA KÄTEEN IHANAN RAIKKAAN. VIILEÄN, KYLMÄN JUOMAN? <3

EN OLE VESIPETO, MUTTA RAKASTAN UIMISTA. VARSINKIN KESÄLLÄ ON IHANAA PULAHTAA JÄRVEEN VAIKKA SAUNAN JÄLKEEN.  JA TOTTAKAI ROISKIA VETTÄ MUIDEN PÄÄLLE!  :DD
KUN MÄ JA MUN SISKO OLTIIN PIENIÄ, NIIN ME AINA RANNALLA RAKENNELTIIN HIEKKALINNOJA JA PEITETTIIN TOISTEMME VARTALOT HIEKALLA JA SIT VAAN TAKAS UIMAAN, JA UUDESTAAN VARTALOT HIEKAN PEITTOON, JA UUDESTAAN UIMAAN TAAS! :D

RAKASTAN MYÖSKIN PITKIÄ KESKUSTELUJA YSTÄVIEN KANSSA. YHDESSÄ OLO, HENGAILU, RUPATTELU JA NAURAMINEN ON IHAN PARASTA. KESÄLLÄ SEKIN ON IHAN ERILAISTA, AINAKIN MUN MIELESTÄ. :)



MIKÄS SEN IHANAMPAA, KUIN LÄHTEÄ AURINKOISENA PÄIVÄNÄ HÖLKKÄÄMÄÄN. SPOTIFYNKIN VOI JÄTTÄÄ SAMMUKSIIN JA KUUNNELLA SEN SIJAAN LINTUJEN LAULUA JA HEINÄSIRKKOJEN SIRITYSTÄ! <3 


OLEN LUONTEELTANI MENEVÄ JA VILKAS, MUTTA RAKASTAN TYYNEN RAUHALLISIA KESÄILTOJA JA AURINGONLASKUN KATSELUA. NIIN MONTA IHANAA KESÄILTAA EDESSÄ! <3

MIELIKUVA: TERASSI, AURINGONPAISTE, HYVÄ KIRJA JA KULHOLLINEN MAUKKAITA VESIMELONEJA! <3
SAATTAA KYLLÄ OLLA, ETTÄ SUOMEN KESÄSSÄ TÄMÄ JÄÄ VAIN MIELIKUVAKSI!  :D

TÄTÄ EI SAA UNOHTAA! JÄÄTELÖ KUULUU KESÄÄN, JA SITÄ ON LUPA SYÖDÄ PAAALJON, KUNHAN MUISTAA SYÖDÄ MUUTAKIN. TUOSSA KUVASSA NYT ON SUKLAAJÄÄTELÖ, MUTTA ITSE EN NIINKÄÄN SUKLAAJÄÄTELÖÄ SYÖ. PIDÄN ENEMMÄN LAKRITSISTA, VANILJASTA JA PÄÄRYNÄSTÄ.

KOKEILIN SUKLAASEEN DIPATTUJA MANSIKOITA ENSIMMÄISTÄ KERTAA VIIME KESÄNÄ, JA RAKASTUIN NIIHIN! TÄNÄKIN KESÄNÄ TULEN VARMASTI TEKEMÄÄN NIITÄ!  :)


Siinä joitain kuvia, joista inspiroiduin tähän postaukseen. Lähteenä käytin GirlyThings -sivustoa noissa kuvissa.

Löysin myös muutaman kuvan viime kesältä:



LÖYSIN VIIME KESÄNÄ TEKEMÄNI KOLLAASIN ERÄÄNÄ KESÄILTANA OTETUISTA KUVISTA! :)

RAKASTAN SYREENIÄ. KUN OLIN PIENI, NIIN MUN LAPSUUDENKODISSA OLI YHDELLÄ PIHAN SIVULLA SYREENIAITA. HAISTELIN AINA SYREENIPUIDEN KUKKIA JA JUOKSIN KARKUUN, JOS NÄIN AMPIAISEN!  :D

KUVA ON VIIME JUHANNUKSELTA, JOTA VIETIN MUN YSTÄVÄN, LOTAN, KANSSA. SKUMPPAA, MANSIKOITA JA SUKLAATA! <3 :P
Mitä tykkäsitte tämän tyylisestä kesäfiilistely-postauksesta? Itse ainakin tykkäsin kirjoittaa tätä! :)

Oikein ihanaa kevättä ja kesän odotusta kaikille! <3

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti