Translate

keskiviikko 12. lokakuuta 2016

15 FAKTAA MINUSTA

Lupailin viime postauksessa, että tulisin lähiaikoina tekemään faktapostauksen.
Ja sen postauksen aika on nyt! :)

Lukijat ja varmasti myös moni vakituisesti tai satunnaisestikin postauksia lukeva tietää varmaankin joitain asioita, mutta tässä tulisi nyt blogihistoriani toinen faktapostaus.



1. Mulla on luonnonkiharat korkkiruuvit. Olen saanut kuulla nimityksiä Pellavapää ja Elovena viimeiset 20 vuotta elämästäni. Tuo Elovena aina välillä ärsyttää, koska siitä tulee mieleen puuromainos :DD
2. Mua kiusattiin peruskoulussa. Olihan mulla aina toki myös kavereita, mutta itseäni ei koskaan kiinnostanut kuulua siihen "suosittujen oppilaiden" jengiin kun tuntui, että ne kaikki kusipäät oli just siellä.
3. Olen sairastanut 2 kertaa pahan keuhkokuumeen. Molemmat sairaudet tulivat 2 vuoden sisällä.
4. Olen seurustellut yhteensä 4 kertaa. Tällä hetkellä olen sinkku
5. Olen boheemi ja aikamoinen Hulda Huoleton. Tavarat lojuvat välillä milloin missäkin, mutta hei, se on sitä stressitöntä elämää. Ei se ole aina niin pilkun tarkkaa :).



6. Olen joskus ollut brunette. Oikea hiusväri on siis blondi, mutta yläasteella halusin kokeilla, että miten brunetet sopisivat mulle.
7. Rakastan lukemista ja aina silloin tällöin kirjoittelen myös omia novelleja. Suunnitteilla on myös isompi romaani. Haaveissa on, että voisin joskus tehdä ammatin ohella kirjailijan työtä.
8. Olen vilukissa. Joka paikassa tuntuu aina olevan kylmä, oli mittari sitten miinuksen tai plussan puolella. Hyrrrr!
9. Rakastan muotia. Erityisesti kaikenlaiset bling bling -korut uppoavat meikäläiseen.
10. Musamakuni on tosi sekalainen. Spotifyn soittolistoilta löytyy jos jonkinmoista musiikkia Kaija Koosta Eminemiin ja Enrique Iglesiasiin,
11. Kannatan eläinsuojelua. En ole fanaattinen eläinaktivisti, mutta haluan tukea eläinten oikeuksia, se on tärkeää.
12. Rakastan matkustelua ja uusiin kulttuureihin tutustumista. Tämä lienee syy siihen, miksi lähdin opiskelemaan matkailualaa.
13. Minulla on kaksi persoonaa. Väitän tämän johtuvan horoskooppimerkistäni, joka on Kaksoset. Rakastan horoskooppeja ja kirjoittelen niistä myös täällä blogissa. Ja huom! Kaksi persoonaa ei ole sama asia kuin kaksinaamaisuus ;). Siinä on tiettyjä eroja.
14. Olen perhekeskeinen. Perhe ja ystävät tulevat tärkeysjärjestyksessäni aina ensimmäisenä.
15. Minulla oli pienenä paha tapa karkailla kotipihasta minne milloinkin. Onneksi sentään asuimme tuolloin pienessä lähiökylässä, jossa kaikki tunsivat kaikki ja ihmiset osasivat aika usein kertoa äidilleni, että missäs ovat Petran tänään nähneet viipottavan ;D.


Loppuun halusin vielä lisätä tuollaisen ajatuskuvan. Johnny Depp kuuluu sousikkinäyttelijöihini ja onhan tuo kuvan tekstikin varmaan aika totta :)

Hyvää loppuviikkoa kaikille <3


6 kommenttia:

  1. Tämmöset postaukset on aina mielenkiintoisia :) löysin 3 samaa juttua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos pidit postauksesta :)
      Kiitos kommentista! <3

      Poista
  2. Aiotko joskus postata niitä sun kirjoittamia novelleja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen miettinyt asiaa, mutta en ole vielä toteuttanut sitä, koska olen tavallaan pelännyt, että joku kopioi ja julkaisee sitten jossain omanaan.
      Voisi kyllä joskus ainakin joitain katkelmia julkaista :)

      Poista
  3. tosi kiva ja mielenkiintoinen postaus :)! täällä yksi jonka suosikkinäyttelijöihin kuuluu myös Johnny depp ♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! <3 Johnny on kyllä ihan huippu! :)

      Poista