Translate

torstai 29. tammikuuta 2015

TORSTAI TOIVOA TÄYNNÄ

Moikka.

Tänään koen nyt hyväksi kirjottaa vähän mun eilisestä päivästä. Mulla oli nimittäin vuosisadan vi*utus päällä. Siihen ei oikeestaan ollut mitään erityistä syytä. Ja niille, jotka ei kestä valitusta tai nuoren naisen pääkopan sisällä tapahtuvia oikkuja, niin ei oo pakko lukea.

Mun pikkuinen pääni tekee tän tempun mulle aina välillä. Oon tosi elämäniloinen, huumorintajuinen ja ystävällinen, mut mullakin on huonoja päiviä. Ja eilinen oli sellainen.
  Mua ärsytti tää kipsi tossa jalassa. Tuntui, että sen kanssa loppuu kärsivällisyys. Jostain syystä kaikenlaiset negatiiviset ajatukset vaan sai otteen mun mielestä.

Tää kuva on jo vanha, mutta tuntui, että jotai kuvaaki pitää vähän laittaa :)
 Tänään on kuitenkin jo paljon parempi päivä. Nyt nauran eiliselle päivälle. 10 tunnin yöunilla oli varmasti vaikutusta asiaan. Ei oo pötypuhetta, että aamulla kaikki näyttää paremmalta. Toisaalta, minkä mä itselleni voin? Onneks mulla ei kuitenkaan ole huonoja päiviä kovin usein. Yleensä oon se Petra, joka rakastaa elämää ja pyrkii optimistisena kohti unelmiaan :). Noi huonotkin päivät on vaan koettava, muuten ei näkis hyviä hetkiä ja hyviä päiviä arvokkaassa valossa.

Tänään mulle muuten tilataan asu penkkareihin. En vielä kerro, mikä aijon olla, mut laitan siitä asusta sit kuvii myös tänne blogiin :).

Mä ihan oikeesti yritän alkaa kirjotella useammin. :)

Torstai on toivoa täynnä, joten, jos sulla on nyt huono päivä, niin ajattele, että huominen on päivä parempi :). Kysehän on kuitenkin vain huonosta päivästä, ei huonosta elämästä ;).


Petra


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti