Translate

tiistai 3. helmikuuta 2015

MITÄS TÄNÄÄN...

Moro!

Mä en tänään oikein keksi mistä höpöttäis, mut fiilis on kuitenkin sellainen, että pitäis kirjottaa taas tänne.
  Mulla on hyviä uutisia! Kipsi lähtee jalasta huomenna. Oon pystynyt jo kävellä tuolla jalalla enemmän enkä oo enää tarvinnut kainalosauvoja melkein ollenkaan. Murtuma oli onneksi niin pieni, että parani nopeasti. Nyt on sit edessä enää tuon nilkan kuntouttaminen. Sekään tuskin on mikään pitkä prosessi.
  On tota kipsiä kyl niin kauan saanu kattella.. Välillä on meinannut mennä järki.. Kun oon nähkääs tosi paikallani pysymätön luonne, aina menossa paikasta toiseen, ja toi kipsi on nyt tuonut oman hidasteensa mun arkeen.

Asiasta kolmanteen pompaten... Kuinka moni teistä vihaa facebookin pelipyyntojä? Kysyn nyt vaan kun tuli mieleen.. Mä itse en tykkää niistä. Ite en edes pelaa mitään facebookin pelejä. En oo oikein koskaan ollut muutenkaan mikään hirvee pelifani. Mulla on puhelimessakin vaan yks peli, ja sitäkin pelaan vaan silloin tällöin. Kyllä mä toisaalta jossain vaiheessa pelailin enemmänkin. Mutta loppujen lopuksi kyllästyin vain jokaiseen peliin ja poistin ne parin päivän sisällä. Kun ei nappaa niin ei nappaa :D.
  Tää on vaan tätä mun höpötystä..:D

Penkkarikarkitkin tuli tilattua.. ja aika paljon tilasinkin, mutta pääasiahan on se, että ne riittää sit kans kauan! :)


Toi kuva ei kyllä yhtään sovi aiheeseen, mutta halusin laittaa jotain piristystä kylmän ja synkän talven keskelle :) Tämä kuva on otettu Gran Canarialla joskus taannoin :)

Nyt hyvää loppuviikkoa ihmiset! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti