Translate

maanantai 13. heinäkuuta 2015

KUULUMISET: KUVAPOSTAUS

Moikka!

Oliskohan viimein aika taas bloggailla? :D En ole nimittäin bloggaillut pariin viikkoon, ja alkoi tuntua, ett nyt täytyy tehä asialle jotain.

Laitan nyt vain kuvia kera kuvatekstien siitä, mitä olen puuhaillut. Kaikenlaista touhua on taas riittänyt!


Olin yhden viikonlopun mun enon perheen luona, ja näin myös ystävääni Annea. Grillailtiin, saunottiin ja pidettiin hauskaa.


Mun pikkusisko loihti mun hiuksiin sivuranskiksen. Rakastan erilaisia palmikkoja. <3





Käytiin myös Tuurin kyläkaupassa, eli Keskisellä. Kaikenlaista tarttui taas mukaan :).


Tuurista ostin Victoria's Secretin Strawberry & Champagne -bodymistin :) RAKASTAN! <3


Mun sisko osti Tuurista kynsisiveltimiä, ja halusi kokeilla tehdä mulle kynnet niillä. Tykkäsin lopputuloksesta :).





Viimeksi kuluneen viikonlopun vietin mun ystävän, Mian luona. Me katsottiin Batman-leffoja koko ilta ja syötiin herkkuja. Viimeinen kuva ei ole kovin tarkka, mutta siinä on anyway koko kattaus :)

Sellaista tällä kertaa, yritän ehtiä kirjoitella taas pian!

Petra

2 kommenttia:

  1. ihana toi letti, joskus viel pakko kasvattaa omat hiukset pitkäks niin pääsee tekee tollasia itelle :-D

    www.tthekidult.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentista :) ja itsekin olen ajatellut vielä kasvattaa hiuksia :)

      Poista