Translate

lauantai 5. elokuuta 2017

ALWAYS IN MY BAG

Hej på Dig! <3

Mulla on takanani aamuvuoroputki, jonka jälkeen saan viettää jopa yhden vapaapäivän, jonka päätin pyhittää tälle blogipostaukselle sekä parille muulle pikku-projektille. ;)
Koin pienoisen ahaa-elämyksen ja tajusin, etten ole ikinä tehnyt postausta siitä, mitä laukkuni yleensä sisältää, meninpä sitten minne vain. Olen muutamissa blogeissa törmännyt tällaiseen postaukseen ja halusin tehdä sellaisen itsekin! :)





On olemassa monenlaista laukunpakkaajaa. Yksi pakkaa mukaansa vain välttämättömimmät asiat, jotka yleensä ovat lompakko, kännykkä ja avaimet ja kenties huulirasva. Toinen taas ottaa mukaan puolet omaisuudesta, ja meikäläinen kuuluu ehdottomasti tähän jälkimmäiseen kastiin. 
En oikeasti vain pysty ymmärtää, miten joku voi selvitä pelkkien avaimien, kännykän ja lompakon kanssa! Mulle iskisi varmaan päänsärky jos saisin valita vain muutaman tavaran mitä otan mukaan. :D
Pakkaan hyvin usein välttämättömien asioiden lisäksi mukaan myös asioita joita vain kuvittelen tarvitsevani, vaikka mulle itselleni on puhdas fakta, että koskaan ei voi tietää, mitä kaikkea sitä voi tulla tarvinneeksi! :D

Eli mun laukusta siis löytyy:
*Vesipullo
*Kamera
*Horoskooppikirja (lasken sen välttämättömäksi tavaraksi) :D
*Pelikortit 
*Huulirasva
*Hajuvesi
*Avaimet
*Deodorantti
*Lompakko

Yleensä mulla on noiden lisäksi aina mukana myös puhelin ja purukumia. Myös Tarot-kortit ovat usein mukana kaiken varalta. Tämän lisäksi laukustani löytyy usein myös jokin aikakauslehti ja kuulakärkikynä. Ja vain siksi, että tykkään varautua kaikkeen! :D

Mitäs piditte tällaisesta laukun sisältö-postauksesta? :)

Löydät blogini myös facebookista, jonne päivitän kaikki postaukset reaaliajassa. ;)


2 kommenttia:

  1. Täytyy sanoa että ompa sulla erikoisia tavaroita laukussa :D ainakin itselle. Itellä laukussa normaalisti vain avaimet,lompakko ja huulirasva. Riippuu sit vähän minne menossa onko meikkejä tai eväätkin mukana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kuullut tuon ennenkin :D mutta tykkään varautua kaikkeen :) kiitos kommentistasi <3

      Poista