Translate

sunnuntai 30. heinäkuuta 2017

KESÄ LÄHENEE LOPPUAAN

Moikka!

Olen viime päivinä ollut sekä töissä että vapaalla ja perjantaina näin mun parasta ja pitkäaikaisinta lapsuudenystävää Amandaa. Kävimme yhdessä pizzalla ja otimme pikkusiskonikin mukaan pizzatreffeille. Sen jälkeen vain hengailimme ja katsoimme sitten ennen hänen kotiin lähtöään Robinson Crusoe-elokuvan, jonka itse näin nyt ensimmäistä kertaa kokonaan.

Kesä on hujahtanut ohi todella nopeasti. Aika on mennyt kuin siivillä ollessa aina joko töissä tai jossain kavereiden kanssa. Toki olen aina iltaisin pyhittänyt aikaa myös omille pikku projekteilleni sekä tottakai netflixille :D Prison Breakin olen katsonut pian kokonaan, mutta hieman harmittaa, että netflixissä ei ole kausia 5 ja 6, mutta kun tarkistin asian, niin 5. kausi löytyy ainakin CDON:ista, sinne siis seuraavana tilipäivänä ;). 


Mun oli aivan pakko saada istuttaa meidän terassille ruukkuruusu.Olisin mielelläni halunnut ruusut joko oransseina tai ihan pinkin pinkkeinä, mutta kaupassa oli vain tuolaisia lempeän vaaleanpunaisia jotka kasvaessaan haalenevat hieman valkoisen sävyisiksi, ja sitten oli aivan tummanpunaisia, mutta niistä kahdesta värivaihtoehdosta tämä oli mielestäni kauniimpi.
Mulle iskee aina kesäaikaan kamala tarve istuttaa kaikenlaista, vaikka en sinänsä ole mikään viherpeukalo.

Olen tänä kesänä ollut hyvin tyytyväinen asioihin, joita olen saanut aikaiseksi. Novellini valmistuu hyvää vauhtia, mulla on ollut aikaa muillekin projekteilleni sekä töiden lisäksi vielä kavereille ja perheelle. Uimassa on käyty, on syöty jäätelöä ja hengailtu kesäiltoja terassilla. On grillattu ja saunottu sekä naurettu ja luotu muistoja läheisten kanssa. Mitään varsinaista kesäreissua en ole tehnyt tänä kesänä, mutta se ei sinänsä haittaa mua lainkaan, sillä mulla saattaa ensi keväänä olla tulossa yksi aikas erityinen reissu, josta kerron lisää sitten lähempänä, kun asia varmistuu ;).

Toivotaan että aurinkoa riittäisi pitkälle elokuulle ja nautitaan kesästä vielä kun sitä on jäljellä! <3

Ihanaa sunnuntaita kaikille! <3 :) Käyhän tsekkaamassa myös CleoPetran facebook-sivu. Sinne päivitän kaikki postaukset reaaliajassa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti