Translate

maanantai 18. syyskuuta 2017

KUULUMISET + ARVONNAN VOITTAJA

Heips kaikki!

Suurin osa teistä varmaan lukee tämän postauksen vasta huomenna, eli tiistaina.
Mun blogissa oli siis arvonta syyskuun alussa, ja tuon arvonnan voitto meni ihanalle Jelenalle :) oon tosi kiitollinen kaikille arvontaan osallistuneille ja mulle tuotti tosi suurta iloa päästä antamaan jollekin lukijalle "lahja" arvonnan muodossa. Palkinnon olenkin jo Jelenalle lähettänyt, mutta tätä päivää ennen en yksinkertaisesti ole löytänyt aikaa päivittää blogia.

Arki on pyörinyt enimmäkseen koulun ympärillä. Mun pitäisi siis valmistua ensi keväänä matkailupalveluiden tuottajaksi, ja olen tässä laittanut käyntiin projektin nimeltä 
haali-kasaan-loput-opintopisteet :D. Myös tulevaisuuden suunnitelmia olen siinä sivussa pohdiskellut, että mitä olisi kiva tehdä "isona".

Elämässä on mulla tämän syksyn myötä alkanut uusi luku, joka on tehnyt mut tosi onnelliseksi. On alkanut tuntua, että unelmat voivat todella toteutua ja niitä unelmia on alkanut tulla myös lisää. :)

Tosi ihanaa ja unelmarikasta syksyä kaikille! <3

KUVA: Otettu kouluprojektin yhteydessä, kun vastaan tuli tällaisia ihania pikku-kavereita :)







2 kommenttia:

  1. Löysin tän sun blogin koirablogin kautta, joka on ihana! <3 Multa löytyy myös koirablogi ja lifestyleblogi :)

    http://haskisti.blogspot.fi
    http://inkanitta.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi, kun vastaan kommenttiisi näin myöhään! Koirablogit on ihania, kiva kun löysit tiesi tänne <3

      Poista