Translate

tiistai 14. huhtikuuta 2015

KENKÄJUTTUJA VOL 1

Tässä postauksessa esittelen yhdet mun lempparikengistä.




 Nää on eittämättä yhdet mun suosikeistani tuolla kenkäkaapissa :). Kaikkein paras piirre niissä on mun mielestä tuo kiiltelevä pinta ja väri! Siitä huolimatta, että ne hiukan hiertää, niin ne on loppujen lopuksi olleet tosi kestävät ja laadukkaat. Bianco on niiden merkki, ja tykkään käyttää niitä viihteellä. Sopivat hyvin yhteen monien vaatteiden kanssa! ;)

Yleensä kyllä pyrin etsimään kenkiä, jotka ovat mahdollisimman hyvät jalassa, eivätkä ainakaan liiaksi hinkkaa rakkoja..mutta kauneus on kärsimystä - sen tietää jokainen nainen, joka tykkää kaunistautua ;).

Juuri menneenä perjantaina käytin noita kenkiä yöelämässä. Tässä vielä kerrottakoon, että kun me mun ystäväisteni kanssa oltiin lähdössä, mulla oli (kuinka ollakaan) kamala kenkä/vaatekriisi :D. Sit mä muistin noi kengät, ja ilta oli "pelastettu", jos sen noin voi muotoilla :D.

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti