Translate

keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

TÄTÄ OPISKELIJAN ELÄMÄÄ

Tänään mulla on ollut tosi kiva päivä! Sadekaan ei lannistanut. Heti aamulla, melkeinpä suoraan sängystä päin lähdin lenkille. Oli vaan niin nuutunut olo, että oli pakko päästä haukkaamaan raitista ilmaa.



Lenkillä sainkin sitten sopivasti virtaa lukea yliopiston pääsykokeisiin. Aivan valtavasti luettavaa!!
Saadakseni lukemani asiat muistiin käytin vanhaa hyväksi havaitsemaani keinoa, alleviivausta värillisillä kynillä. Todellakin suosittelen alleviivaamista ja omien muistilistojen tekemistä! Mä olisin koulujuttuineni ihan hukassa ilman muistivihkoa :D.


Kun olin lukenut parisen tuntia, lähdin pikkusiskoni kanssa pizzalle. Mä hain salaatti altaasta 5 jalopenoa ja söin ne siinä pizzaa odotellessa. Pikkusisko katsoi monttu auki kun meikäläinen päästeli jalopenoa naamariin niin kuin ei mitään :D. Sitten tuo rakas siskoni sanoi: "mun mielestä 'valopeno' on pahaa" :D.






Kalle-koiraammekin kävin morjestamassa äidin ja siskon luona, kun oltiin käyty pizzalla. Lenkillä Kalle riehui aika paljon :D. Tai oli ainakin todella innoissaan, kun pääsi meidän kummankin, mun ja mun siskon kanssa ulkoilemaan. On se vaan niiin rakas <3.  Rapsutuksiakin piti tietysti antaa. :)


Tän kuvan suurensin ihan tarkoituksella muita isommaksi - katsokaa Kallen istuma-asentoa! :D En oo koskaan nähny millään muulla koirarodulla, kuin ranskanbulldogilla aivan todella omaperäisiä istuma-asentoja :D.

Tällaista tällä kertaa.

Petra

3 kommenttia:

  1. Heii mitä sä haet opiskelemaan? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Psykologiaa :) toisiksi vaihtoehdoiksi olen laittanut uskontotieteen ja journalismin.

      Poista
    2. Siltä näyttikin! ;) Mäkin hain nimittäin psykalle!

      Poista