Translate

keskiviikko 26. elokuuta 2015

HIEMAN PÄIVITYSTÄ

Hupsista.. melkein kaksi viikkoa siitä, kun olen viimeksi postannut...

Syynä ei ole ollut se, etteikö olisi ollut aiheita. Pikemminkin se, etten ole ehtinyt, ja silloin kun olisin ehtinyt, niin ei ole huvittanut tai jaksanut. 

Oli vaikeaa keksiä otsikko, mutta tuo saa nyt kelvata tällä kertaa :D

Kerrottavaa kuitenkin riittää: 
Olen bilettänyt, ollut kaverin terassijuhlissa, shoppaillut, ollut töissä, viettänyt aikaa kavereiden ja perheen kanssa ja duunaillut omia projektejani :). En mitenkään usko, että kaikki tuo mahtuu kahteen viikkoon :D. Tuntuu kuin tässä olisi vierähtänyt jo kokonainen kuukausi :D




Yhtenä viikonloppuna olin mun ystävän perheen luona. Tehtiin retki laavulle ja grillattiin vaahtokarkkeja! Nam! :)


Kalle<3. 
Yhtenä päivänä menin äidin luo, kysyin Kallelta että "Kuka on mun poika?", ja herra juoksi mun syliin niin, että olin kellahtaa kumoon :D <3. 
  Rakastan tuota koiraa niin valtavan paljon. Kallella on aivan sanoin kuvaamattoman uskomaton persoonallisuus! :D 

Olisin toki voinut kertoilla asioita vähän tarkemminkin... mutta sitten se menee siihen että pälätän niin paljon etten enää itsekään tiedä mistä puhun :D 

Valitettavasti niistä kaverin terassipippaloista ei ole nyt kuvia.. 

Hyvää syksyn odotusta kaikille!

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti