Translate

torstai 13. elokuuta 2015

KUVIA JA HÖPINÖITÄ

Heeyy vaan teille kaikille!

Koulut ovat startanneet käyntiin ja mun rakas pikkusisko aloitti tänään kasiluokan <3. Miten tää voi olla mahdollista..!? Vastahan mä itse menin kasiluokalle ja silloin mun pikkusisko meni kolmoselle :D <3. Aika menee nopeasti.. Ihan liian nopeasti.

Ei nyt mitenkään liity tuohon edelliseen asiaan, mut mun edellinen viikonloppu oli ihan huisin mahtava. Paras ikinä. (Kaikki mun viikonloput tuntuu aina olevat parhaita ikinä xD) Mutta anyway, vietin aikaa mun sukulaisten kanssa. 
  Perjantaina menin mun isovanhempien luo yöksi ja kävin moikkaamassa isä-pappaanikin :).
  Lauantaina olin sit mun serkun kanssa, ja meillä oli aivan yhtä hulvattoman hauskaa kuin oli lapsenakin. 


Tein eilen omatekoista jäätelöä. Hain vain ainekset kaupasta ja jouduin käydä ostamassa myös sähkövatkaimen koska eiliseen mennessä en sellaista vielä omistanut :D. Ei vain ole aiemmin tullut tarvetta.. :D En jaksa laittaa reseptiä nyt tähän, mutta täytteeksi tuohon laitoin valkosuklaata ja mansikoita <3. Oli tosi hyvää! :)


Sitten kuva minusta ja ihanasta serkustani :) <3


Sitten kuva ihanan isoäitini tekemästä ruuasta. Aina kun menee isun ja vaarin luo, pääsee milteipä heti valmiiseen ruokapöytään. Tällä kertaa isu tarjoili makaronilaatikkoa <3.


Toinenkin ruokakuva :D. Tuo mozarellasämpylä taisi olla mulla joku kerta töissä eväänä.


Minä ja Kalle <3. Meidän Kalle-koira on niin lutuna, kun se on oppinut että kun sanotaan "pose", niin otetaan kuva :D. Tuossa just sanoin Kallelle "pose", ja poika käänsi heti katseensa kameraan <3<3<3


Jonkin päivän OOTD. En muista mistä tuo paita on, mutta minihameen ostin joltain ulkomaan reissulta. Hiukset pörröimmillään tossa kuvassa :D. 
  Ennen en tykännyt kovinkaan paljoa mun luonnonkiharoista, mutta mitä enemmän aikaa on kulunut, niin sitä enemmän olen alkanut pitää luonnollisista hiuksistani. Toki niitä aina silloin tällöin tulee suoristeltua, mutta yleensä annan niiden olla kiharoina.



Mun mielestä itseensä ja unelmiinsa on uskottava. Olen luvannut itselleni, että jonain päivänä olen kirjailija. Harjoittelen kirjoittamista tekemällä omia novelleja, joita aina joskus lähetän julkaistavaksi esimerkiksi lehtiin. Mikään unelma ei ole mahdoton niin kauan kuin jaksaa uskoa sen toteutuvan. 
  
"Make your can'ts into cans and dreams into plans", luin kerran erään julkisuuden henkilön sanoneen, mutta en enää muista, kuka hän oli. 

Tämä oli nyt tällä kertaa tälläinen sekalaisen höpinän ja muutamien kuvien sekamelska-postaus :D. Sekamelska olen itsekin ja tuntui hyvältä kirjoittaa niitä näitä vaikka tykkään tehdä myös erilaisia postauksia asuista ja horoskoopeista.

Horoskoopeista puheen ollen, olen alkanut suunnitella seuraavaa horoskoopeista kertovaa postausta ;) En vielä kuitenkaan tiedä, milloin julkaisen sen.

Mukavaa edessä olevaa viikonloppua teille kaikille! :)

Petra


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti