Translate

sunnuntai 2. elokuuta 2015

PARTY OUTFIT - BLACK MINIDRESS

Moikka kaikille!  :))

Hyvää elokuuta. Menihän kaikkien viikonloppu kivasti? :)

Olin perjantaina juhlimassa mun hyvän ystävän, Lotta-Marian kanssa. En ole oikein koko kesänä bilettänyt, kun olen ollut töissä ja vapaalla olen sitten tehnyt kaikenlaista muuta kivaa ystävien kanssa. Nyt kuitenkin päätettiin Lotta-Marian kanssa, että on aika rentoutua, ennen kuin koko kesä on ehtinyt mennä ohi!







Blonde and Redhead back in business ;)


Päällä mulla oli HerSecretistä tilattu musta strassikoristeinen minimekko. Laitoin vaaleanpunaiset tekokynnet, kun en jaksanut alkaa lakkailla ja väsäillä itse mitään erikoisia. Yleensä mulla on baarissa mukana pieni musta olkalaukku, mutta nyt otin Guessin uuden laukun, koska sinne sopii kaikki tarpeellinen paljon paremmin :).
  Lotta-Marialla oli farkut ja ihana musta toppi. :)

Teki kyllä niin hyvää rentoutua ja bailata, sitä tarvitsee jokainen aina välillä. Ja ystävien kanssa vietetty aika on mulle aivan suunnattoman tärkeää. Oli tosi kiva vkloppu, toivottavasti teilläkin oli! :)


Mulla on suunnittelun alla seuraava horoskooppi-postaus. Tulen elementeistä, eli Oinaasta, Leijonasta ja Jousimiehestä. Toteutan sen tässä elokuun aikana. :)

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti