Translate

perjantai 3. kesäkuuta 2016

2 UUTTA KESÄTOPPIA

Moikka taas! :)
Arvatkaas mitä? Huomasin tuossa yhtenä päivänä töissä ollessani, että mulla on niskassa jonkin ötökän purema / ampiaisen pistos. Istuin ihan rauhassa tekemässä töitäni. Niskaa kutitti kamalasti ja tietenkin raavin sitä. Sitten.. AUUUUUH!!! Osuin kynnellä paukuraan, joka niskassani on. Tuo paukura on ihan selvästi jonkun ötökän purema, ja sitä kirvelee välillä ihan hemmetin ilkeesti. Hydrocortison auttaa kirvelyyn jonkin verran, mutta tuo purema nyt ainakin toistaiseksi on tuossa vielä. En tajua missä mikään ötökkä on voinut päästä puremaan/pistämään koska en ole huomannut mitään :D. Outoa, sillä mullahan on pieni ötökkäkammo ja yleensä huomaan kaikki pörriäiset, jotka mua lähestyy :DD.

Mennään kuitenkin postauksen aiheeseen. Pari päivää sitten ostin pari uutta kesätoppia.
Ne tulevat tässä:



Valkoinen pitsitoppi on mun mielestä tosi ihana. Olkaimet ovat kivasti sen ötökän pureman päällä :D. Tykkään topin mallista ja siitä, kun sen voi yhdistää niin monenlaiseen eri alaosaan. Vaikka hameeseen tai minishortseihin! :) Tuon topin takana on nappi, jota mun ei kylläkään tarvitse avata laittaessani sen ylleni.
Mitä tykkäätte tuosta valkoisesta topista? Ylemmän kollaasin kuvassa näkyy millainen se on edestä ja tuolta se näyttää takaa.



Hailakan persikan värinen perustoppi pääsi suosikkieni joukkoon. Se on aivan ihanan rento päällä! <3
Ja myös tämän topin voi yhdistää moneen eri alaosaan eli se on vielä monikäyttöinenkin.
Olin tosi tyytyväinen näihin kumpaankin toppiin.

Kummasta topista pidit enemmän?

Tähän loppuun mun on vielä pakko kertoa yksi hassu uni: Unessa me olimme poikaystäväni kanssa maastopyöräilemässä, ja minä kaaduin jonnekkin risukkoon. Poikaystäväni vain nauroi mulle siinä unessa ja käski nousta ylös, että voidaan jatkaa matkaa. Oikea herrasmies! xD
J vain nauroi kun kerroin ton unen sille :D 

Tästä postauksesta tuli ehkä vähän sekava, kun mukana oli höpötyksiä noiden kuvien lisäksi, mutta ei anneta sen häiritä :D.

Ihanaa viikonloppua kaikille! :) <3



4 kommenttia:

  1. Toi nuden värinen on aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Kiva, että pidät siitä :)

      Poista
  2. Pitsinen on ehdottomasti enemmän omaa silmää miellyttävä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että se miellyttää sun silmää! :)

      Poista