Translate

perjantai 10. kesäkuuta 2016

6 ERILAISTA LETTIÄ

Hei vaan kaikille! :)
Tulin tällä kertaa tekemään hiusaiheista postausta. Rakastan erilaisia lettejä ja muita tyttömäiisä kampauksia. Rakas pikkusiskoni taikoi taas hiuksiini erilaisia lettejä, jotta voisin tulla esittelemään suosikkilettini teillekin. :) 
En osaa itse tehdä itselleni kovin hienoja lettejä, joten siskoni taiteilee niitä aina mun hiuksiin.

Tässä tulevat mun lemppariletit:

1. VESIPUTOUSLETTI


Vesiputousletissä tehdään "pään kiertävä" pikkuinen letti josta lähtee hiuksia ja ne muodostavat hiuksiin ns. vesiputouksen. Rakastan tätä lettiä! <3 Tosi kätevä esimerkiksi juhlakampauksena, jos haluaa pitää hiukset vapaana, mutta haluaa niihin silti jotain pientä ja kivaa. :)

2. PYLVÄSLETTI


Vesiputouslettiä voi jatkaa "pylväsletiksi". Siinä vesiputousletissä vapaiksi jätetyistä hiuksista jatketaan toinen letti joka muodostaa pylväsmäisen lopputuloksen, mistä letti saa nimensä "pylväsletti". Hauska nimi :D.

3. RANSKALAINEN LETTI



Ranskalainen letti lienee tuttu kaikille, tai ainakin tosi monelle. Tää on leteistä oikeastaan se mun vakkari. :) Tykkään tämän letin yksinkertaisuudesta ja sillä saa siistin kampauksen helposti.

4. PÄÄN KIERTÄVÄ LETTI


Tämä pään kiertävä letti on se toinen vakkari! Siistin näköinen eikä liian tavallinen. :)
Tämä letti aloitetaan pään toiselta sivulta melko ylhäältä jatketaan niin, että se kiertää pään ja laskeutuu sitten lettinä toiselle olkapäälle.

5. SIKSAK-LETTI 


Siskoni teki tuon letin mulle, kun menin lauantaina kaverini ylioppilasjuhlissa käymään. Lettiähän voisi jatkaa tuosta vielä niin, että se laskeutuisi olan yli, mutta mä halusin jättää loput hiuksen vapaiksi ja kihartaa ne :D. 
Jotkut nauraa mulle kun teen joskus niin että ensin suoristan hiukset ja sitten kiharran takaisin :DD. Ei omat kiharat ole sama asia kuin kiharretut! :D
Kaikki, joilla on luonnonkiharat hiukset, ymmärtävät tuon! :D

6. HOLLANTILAINEN LETTI


Hollantilainen letti tehdään muuten samalla tavalla kuin ranskalainen letti, mutta se tehdään vaan "päälle". Eli toisin sanoen kuin tekisi ranskalaista lettiä väärinpäin.

Tuo ei sitten ole mikään suosikkijärjestys, että ykkössuosikki, kakkossuosikki jne. Vaan kaikki noi on mun mielestä tosi hienoja ja mulle yhden lempparin valitseminen on ainakin tosi hankalaa, vaikka käytänkin joitain lettejä enemmän kuin toisia.
Mikä noista oli sun lemppari vai tykkäsitkö useammasta? :)

Kiitos pikkusiskolle, kun auttoi tämän postauksen toteuttamisessa tekemällä mulle nuo letit ja ottamalla kuvat :) <3. 

Kivaa viikonloppua kaikille! Mulla on huomenna tiedossa mun synttäribileet, vaikka virallinen syntymäpäivä oli jo, niin nyt päästään kavereiden kanssa viimein juhlimaan!
Mun täytyykin tänään hieman siivoilla bileitä varten ja käydä hakemassa sinne tarjottavaa kavereille.
Laitan partyistä sitten oman postauksen tänne blogiin. :)

Viettäkää kiva viikonloppu! :)

2 kommenttia:

  1. Oon tänä kesänä innostunut leteistä ja väkerrellyt hiuksiin milloin mitäkin, sillä letit on vaan niin kivan näköisiä, haha! Tosi kiva tämä postaus, sain uusia ideoita mitä haluan kokeilla! :)

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sait tästä uusia ideoita ja tykkäsit postauksesta! :))

      Poista