Translate

tiistai 5. heinäkuuta 2016

SISTER'S CONFIRMATION

Hei taas kaikki! <3
Rakas pikkuinen pikkusiskoni pääsi sunnuntaina 3.7. ripille! Miten se voi olla jo niin iso!? Melkein aikuinen nainen!!

Pinkkejä Ruusuja! <3
En nukkunut kovinkaan hyvin siskoni rippijuhlia edeltävänä yönä. Katsoin kelloa viimeisen kerran kolmen jälkeen yöllä, ja herätys oli klo 07:00! Siitäkin huolimatta jaksoin kyllä juhlissa pysyä hyvin hereillä. Illalla ei kyllä tarvinnut kauaa kutsua Nukku-Mattia! :D Sammuin kuin saunalyhty melkein heti kun vain pääsin sänkyyn!





Juhlissa oli tarjolla kaikenlaista herkkua. Äitini ja mummuni olivat taas nähneet niin suuren vaivan juhlien eteen! Oli voileipäkakkua, joka muuten meni ihan kuumille kiville! Patonkia, johon sai laittaa maustevoita, mokkapaloja, tiramisun makuista hyydykekakkua ja tietenkin täytekakku, joka oli taas mun suosikki! <3 Suolaisista herkuista mun suosikki oli voileipäkakku ja makeista täytekakku! :) Söin juhlissa kyllä enemmän kuin laki sallii! :D

Siskoni hoki juhlissa mulle melko moneen otteeseen, että hän haluaisi juhlien jo olevan ohi, koska vihaa valokeilassa olemista! :D 

On vielä pakko kertoa yksi hauska ja suloinen juttu juhlista: 3v kummityttöni oli myös juhlissa, ja esitteli niin ihanan reippaana perheensä juhlavieraille. Hän kertoi moneen otteeseen kaikille yksitellen, kuka on hänen isänsä ja mitkä hänen isoveljiensä nimet ovat. 
Yhden kerran pikku-neiti haki minutkin terassilta sanoen "Mulla on sulle kerrottavaa!" Lähdin seuraamaan häntä, koska tytöllä tuntui olevan jotain hyvin tärkeää sydämellään. Hän vei minut setäni, eli isänsä luo, osoitti häntä ja sanoi: "Tuossa on minun Isi!" :D <33 Aivan ihana! <3 Toinen kertoi niin tosissaan tämän uutisen! :') <3

Oli hauskat pippalot.<3
Ihanaa viikon jatkoa teille kaikille! <3

Yritän tämän kuun alussa saada seuraavan horoskooppipostauksen julkaistua! ;)

SEURAA MINUA: FacebookInstagram sekä bloggerissa liittymällä lukijaksi :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti