Translate

tiistai 16. elokuuta 2016

STUDENT LIFE BEGAN AGAIN

Hello, Hejsan & Hola vaan kaikille!
Matkailualaa kun opiskelen niin laitoin nyt sitten kolmella eri kielellä tervehdyksenkin! :D

Opinnot Salpauksessa ovat lähteneet käyntiin ja melko reipas aikataulu tulee ainakin meillä matkailualan opiskelijoilla olemaan. Minä tietysti kalenterin täyttämistä rakastavana ihmisestä nautin siitä, kun tiedossa on paljon erilaista tekemistä ja uuden oppimista.

Koulu siis alkoi viime viikon keskiviikkona 10.8. ja mulla on kyllä vahvasti sellainen kutina, että tuun niin nauttimaan näistä parista opiskeluvuodesta Salpauksessa. Saattaa jopa olla, että tulen valmistuttuani lähtemään sieltä itku silmässä. :D Tähän asti on nimittäin ollut tosi hauskaa tutustua uusiin luokkakavereihin ja saada hieman esimakua tulevasta ja se esimaku on kyllä erittäin herkullinen, niin voin vain kuvitella mitä tulevat viikot & kuukaudet tuovat tullessaan. :)



Tuntuu jotenkin vuoden mittaisen välivuoden jälkeen taas todella hyvältä olla koulunpenkissä. Mua kammotti ajatus siitä, että mun välivuosi olisi venynyt viiden vuoden pituiseksi, vaikka moni, jolle niin on käynyt onkin sanonut etteipä se mikään katastrofi ole. Joillakin vaan menee kauemman miettiä mikä olisi se oma juttu, mutta koska mussa on jonkin verran tutkimusmatkailijan vikaa, niin ajattelen lähinnä niin, että jos käy ilmi ettei joku asia ollut mulle tarkoitettu niin etsin sitten uuden mielenkiinnonkohteen itselleni, haha :D.
Olen muuten sellaistakin asiaa hieman sarkastisena miettinyt, että onpas muuten hemmetin fiksu veto käydä ensin lukio ja sitten ammattikoulu! xD Mutta en mä silti ajattele, että lukiovuodet olisivat menneet jotenkin hukkaan. Siellähän se mun kielitaitoni pääasiassa on kehittynyt nykyiselle mallilleen, vaikka ainakin omasta mielestäni vieläkin on kehitettävää, ainakin espanjan kielessä.

Tästä tuli nyt tällainen nopea opiskelu & kuulumispostaus. 
Onko teillä lähtenyt opinnot kivasti käyntiin ja mitä piditte tällaisesta höpönlöpötys-postauksesta? :D

Yritän tulla taas mahdollisimman pian postaamaan uudestaan!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti