Translate

maanantai 27. maaliskuuta 2017

THINGS I LOVE

Heips taas kaikille! :)

Viime aikoina työharjoittelu ja juoksevat asiat ovat pitäneet mun kalenterin täyteen bookattuna ja olen siis ollut hyvin kiireinen, minkä vuoksi blogille ei ole löytynyt kamalasti aikaa.
Nyt päätin kuitenkin tulla tekemään uuden postauksen ja tällä kertaa, kuten otsikkokin kertoo, listaan asioita joita rakastan <3.

Kuva: pinterest


Mulla on taipumusta jäädä koukkuun esimerkiksi sarjoihin tai jonkin ihanan tuotemerkin keräilyyn. Kuulostaako tutulta? :D 
Seuraavaksi siis asioita, joita ilman elämä voisi olla aika impossible case. ;D

Aloitetaan:

1. Perhe ja ystävät

Tunnen olevani oikea onnen tyttö, kun  mun ympärillä on niin paljon rakkaita ihmisiä, jotka ovat aina pysyneet rinnalla, joiden kanssa on saanut jakaa ne elämän ilot ja surut ja joiden luo on aina voinut mennä, kun elämä on potkinut päähän tai vaikka ihan vain kahville.

2. HBO Nordic

On muuten ihan mahtava videopalvelu! Olen jäänyt aivan täydellisen koukkuun Game of Thrones -sarjaan. Olen ottanut tämän palvelun käyttöön vasta hiljattain ja en ole vielä edes ehtinyt tutustua muihin sarjoihin. Jos te tiedätte HBO:lta jonkin hyvän sarjan niin vinkatkaa kommenttiboksiin! :)




3. Salatut elämät

Olen huomannut, että nykyisin aika harva katsoo salkkareita. Mä olen katsonut salsuja jo syöttötuolissa joten olen siis enemmän kuin koukussa sarjaan. Suosikkihahmoja ovat Ulla, Aki, Sanni, Janne ja Monica :)

4. Essie kynsilakat

Mulla on yleensä aina kynsilakkaa. Tykkään pitää huolta ulkonäöstä ja olen aina tykännyt laittaa kynsiä itselleni. Essien kynsilakat ovat mun mielestä laadukkaita ja eivät kulu pois heti. Tälläkin hetkellä mulla on kynsissä essietä, joka on pysynyt lähes täydellisesti jo noin kolme viikkoa :D <3.



5. Kauniit ja Rohkeat

Katsoin sarjaa jo pienenä muistaakseni äitini kanssa. Sitten tuli monen vuoden tauko, etten seurannut ollenkaan ja pari vuotta sitten aloin taas seuraamaan. Tosi harva mun ikäinen katsoo kaunareita ja multa kyselläänkin usein että "ootsä tosissas, seuraatsä sitä sarjaa..?" Heheh, kyllä seuraan ;)

6. Eläimet

Kaikenlaiset karvaiset ja karvattomat otukset ovat aina olleet lähellä sydäntä. Paitsi ehkä käärmeet ja hämähäkit... mutta kuitenkin. Elin lapsuuteni koirien ja kissojen ympäröimänä. Mulla oli jossain vaiheessa kaneja ja marsu ja tallillakin on tullut joskus käytyä. Tällä hetkellä ainoat lemmikit ovat äidin luona asuva ranskanbulldog Kalle sekä isän luona asustava vanha jääräpäinen kissa :D. Joskus tulevaisuudessa kotini tulee varmaan olemaan eläintarha :DD.

7. Cosmopolitan

On suosikki lehteni ja luen aina jokaisen numeron. Cosmosta saa kivoja ideoita esimerkiksi muotiin ja sisustukseen ja siellä on mielenkiintoisten julkkisten haastatteluita. <3


8. Irtokarkit

Ovat vain puhdasta rakkautta. Samaten rakastan myös kinder surprise -suklaamunia. Olen aina yhtä onnellinen kuin pienenä kun saan sieltä sen yllärin  xD.

9. Kirjallisuus

Olen myös aikaisemmin kertonut blogissani, että kirjoittaminen ja lukeminen ovat mun suuria intohimoja. Tälläkin hetkellä mulla on tekeillä yksi novelli ja luettavana kirja :). 
Mulle kirjoittaminen ja lukeminen ovat eräänlaista terapiaa, siinä saa hetkeksi heittää maalliset murheet unholaan ja antautua mielikuvituksen vietäväksi <3.

10. Matkustelu

On aina yhtä ihanaa käydä tutustumassa uusiin kulttuureihin ja nähdä maailmaa. Olen käynyt elämäni aikana Kreikan saarilla, Kyproksella ja Espanjassa. Must See -kohteita olisi vielä ainakin Italia, Norja, USA, Englanti, Australia... okei, tää lista on kohta kilometrin pituinen.. :D 
Anyway, matkailu ja erilaiset kulttuurit ovat ihana asia <3.

Tämä kuva on Rodoksen matkaltamme loppukesältä 2016 :)

11. Kanasalaatti

 <3

12. Kesä

Kukapa kesästä ei tykkäisi. Itse tykkään siitä aina silloin kun ei sada, taivas on pilvetön, aurinko paistaa ja linnut laulavat. Tällainen kombinaatio on toki Suomen ilmastossa hieman harvinainen, heheh ;D.



Siinä oli joitain asioita mitä rakastan. Jos piditte postauksesta niin voin joskus tulevaisuudessa tehdä tälle postaukselle jatko-osan :).

Ihanaa uutta viikkoa kaikille! <3

TÄSSÄ linkki blogini facebook-sivulle :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti