Translate

tiistai 10. helmikuuta 2015

HIUS & KYNSIPOSTAUS

Hiukset... joillekin tytöille ja naisille, kuten mulle, se on kirosana.
Mulla on aina, ihan pienestä pitäen ollut todella luonnonkiharat hiukset. Siis ihan vallatonta korkkiruuvikiharaa. Moni, jolla on luonnostaan ihan suorat hiukset, varmaan haaveilee kikkaroista, mutta ihan oikeasti... Kun hiukset on kiharat, paksut, tuuheat ja vielä kaiken lisäksi pitkät, niin se on jotain muuta kuin unelmaa.
  Aamuisin saa harjata hiuksia ainakin 15 minuuttia. Siis 15 minuuttia pelkkään harjaamiseen ja takkujen selvittämiseen! Se on kyllä ilman kiharoitakin pitkätukkaisten naisten ongelma. Hiukset saa harjata kymmenen kertaa päivässä, ja pian on taas aivan takussa. Välillä menee hermot, myönnän, mutta toisaalta mä myös tykkään mun kiharoista, koska jos lähden jonnekin, niin mun harvoin tarvitsee laittaa niitä mitenkään, kun on kiharat omasta takaa. Joskus kuitenkin tykkään niitä suoristella, kun fiilis on sellainen.



Tuollaiset kiharat mulla siis. On päiviä, kun vihaan niitä, ja päiviä, kun olen kiitollinen niistä. Nehän tekee musta tosi yksilöllisen :). Silloin, kun haluaa äkkiä eroon kiharoista niin voi vaan sutaista jonkinlaisen nutturan. Suoristaminen vie sitten taas vähän enemmän vaivaa ja aikaa. Varsinkin, kun nää mun kiharat on tosi sitkeää sorttia. Suoristussuihkeet kyllä tehoaa jopa näinkin sitkeisiin kiharoihin yllättävän hyvin.


Tän ei oo sitten tarkotus olla mikään mainos tai vastaava :D. Halusin vaan kertoa teillekin, että nää Schwarzkopf professionalin osis+ -tuotteet on oikeesti todella tehokkaita. Tuossa on suoristussuihke, hiuslakka ja muotoilugeeli. Ja toi muotoilugeeli yhdessä ton lakan kanssa on kyllä pitäneet hiukset suorina, kun ilman tehosteita ne on 30min suoristuksen jälkeen samanlaisilla kikkaroilla kuin ennen suoristustakin! :D


Ja suoristamallahan luonnostaan kiharoihin hiuksiin saa tietysti myös lisää pituutta. Tuon kuvan kampaus ei sovi mulle, jos en oikeesti suorista hiuksia. Oon kokeillut ja kiharana tää sama kampaus näytti vähän hassulta :D. Ainakin mun omaan silmään. Mut aina kun suoristan, niin jos vaan fiilis on sellanen niin loihdin tuollaisen kampauksen, ite tykkään siitä aika paljon :). Ja yleensäkin, kun suoristan, niin suoristan just sen takia, että saisin tehtyä kampauksen, jota ei kiharoihin saa tai joka ei kiharoihin sovi.


Tähän loppuun vielä juttua kynsistä. Joskus yläasteella olin kovinkin innostunut kynsien laittamisesta. Se innostus katosi jossain vaiheessa, ja siinä samalla katosi myös vähän niitä taitoja, joita mulle ehti kynsien laitossa kertyä. Nyt oon kuitenkin taas innostunut laittamaan kynsiäni. Tuossa yhtenä päivänä tein tuollaiset. Ajattelin, että voisin taas alkaa keräillä kaikenlaista kynsikamaa. Josko ne kadonneet taidotkin kynsien laiton suhteen vielä joskus löytyis :).
Ja tiedän.. tuon kuvan kynnet voi vielä näyttää vähän alkeellisilta, mutta ei niistä ollut tarkoituskaan tulla superhypermanikyyrikynnet. Kunhan halusin kokeilla, että osaanko vielä, ja vaikkei nuo kynnet olekaan mun kaikkien aikojen hienoin luomus niin kyllä mä silti oon niihin ihan tyytyväinen. Enhän mä muuten olis ottanut niistä kuvaa laittaakseni sen tänne :D.

Voin myöhemmin laittaa lisää postauksia siitä, kuinka tää mun Löydä-Kadonneet-Kynsienlaittotaidot-Projekti etenee :).


Ja niin joo! Jos ootte lukeneet noita aiempia postauksia, niin tiedätte, että tässä taannoin multa murtui joku pikkuluu nilkan lähettyviltä. Jalka oli paketissa 4 viikkoa, mutta nyt on sekin murtuma parantunut ja olen saanut kipsin pois about viikko sitten :).

Petra

2 kommenttia:

  1. Säästitkö kipsin itselläsi, kun sait sen pois? =D

    VastaaPoista