Translate

torstai 22. lokakuuta 2015

KUN INNOSTUS ISKEE

Edellisestä postauksesta on taas ehtinyt kulua se 2 viikkoa. Hups! Mun täytyy taas kerran vain sanoa, että ei yksinkertaisesti ole ollut kamalasti aiheita, joista olisi ollut inspistä kirjoittaa.

Mutta ette kuulkaa usko miten innostuin tänään! :D
Olen tänä syksynä miettinyt, että milleköhän alalle sitä lähtisi lukemaan välivuoden jälkeen. Se opettajan ammatti mulla on ollut tähän asti tähtäimessä sijalla 1, mutta nyt sille alalle on tullut kyllä kilpailija..
  Tein erään ammatinvalintatestin, ihan kokeillakseni, että mitkä muut alat mulle sopisi ja mitä muita koulutusvaihtoehtoja mun mielenkiinnonkohteisiin liittyen olisi. 
  Tuloksia oli paljon. Testin mukaan sopisin kirjailijaksi, elokuvaohjaajaksi, näyttelijäksi, opettajaksi, valokuvaajaksi ja stylistiksi. Pääasiassa aika taiteellisia ja luovia aloja siis. Sitten oli se yksi ala, joka kiinnitti mun huomion: dramaturgi. Itsenäistä työskentelyä, luovaa, kehittävää ja sosiaalista - juuri sellaista, millaista mun unelmatyö voisi olla.
  En ole koskaan ollut mikään sääntö-ihminen. Tarkoitan siis, että en kamalasti tykkää mennä jonkun muun sanelemien ehdottomien sääntöjen mukaan, vaan työn tulee mulle olla itsenäistä ja sellaista missä voin päästää luovuuteni valloilleen. Innostuin noista luovan alan ammateista aivan valtavasti ja kyllä varmasti haen opiskelemaan niitä ensi keväänä! :) 


Kyllä taas on tämä tyttö niin innostuksesta soikeana! :D Näitä innostuksiahan mulle tulee milloin minkäkinlaisia, mutta tuon ammatinvalintatestin tuloksena sain myös muutaman idean, millaisia novelleja kirjoittelisin jatkossa! :) 


Tuon teatteri-elokuvaura työn innostuttamana etsin tänne myön tuon mun penkkarikuvan Marilyn Monroena. Tuntui, että sopisi teemaan :D.

En halua, että tämä innostus tyyntyy, en aio rauhoittua, vaan päästää luovuuteni valloilleen! ;)

Hyvää loppuviikkoa kaikille ihanille! Päästäkää tekin luovuutenne valloilleen ja ottakaa siitä kaikki ilo ja innostus irti! ;)

Petra



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti