Translate

keskiviikko 7. lokakuuta 2015

NEW HAIR

Moikka!

Kävin eilen kampaajalla ottamassa hieman uudenlaista lookkia mun hiuksiin. Oon yleensä värjännyt itse mun hiukset, mutta tällä kertaa päätin, että menen kampaajalle värjäyttämään, koska oon oikeesti tosi kärsimätön hiustenvärjääjä. En millään malttaisi levittää sitä väriä niin huolellisesti ja kärsivällisesti kuin se olisi hyvä levittää, joten ajattelin, että parempi jos kampaaja tekee sen, vaikka se tulikin hieman kalliimmaksi. Lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen! :)


En huomannut kysyä kampaajalta, josko hän olisi voinut ottaa hiuksista edestä/takaa-kuvat, joten nyt joudutaan tyytymään selfieihin :D.
  Mulla on siis tähän mennessä blondisävynä ollut ihan platinablondi, mutta nyt kokeilin hieman luonnollisempaa blondia, kyllä todella vaaleahan tuosta tulee kun sen on muutaman kerran pessyt, mutta silti ns. "puhtaampi vaalea". Itse tykkään tosi paljon! :)

Tällainen hiuspäivitys tähän väliin!
Palaillaan taas! :)

Petra

2 kommenttia:

  1. todella kivan ja luonnollisen väriset hiukset! itsekkin tykkään vaaleissa hiuksissa enemmän luonnollisista sävyistä kuin täysin platinablondista :) nää kyllä sopii sulle tosi hyvin!

    http://juli-aaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, ja kiitos myös mielipiteestäsi, mukava kuulla, että tykkäät! :)
      Mulla oli tosi kauan täysin platinablondit, joten päätin kokeilla uutta sävyä ja tää on kyllä omaankin silmään parempi kuin entinen väri. :)

      Poista