Translate

sunnuntai 22. tammikuuta 2017

MATKAMESSUT 2017

Holaaa!

Olimme perjantaina koulusta Helsingissä matkamessuilla. Päivä vierähti siellä oikein mukavasti, kun sai tutustua hieman syvällisemmin tähän omaan alaan sekä tutkiskella uusia mahdollisia matkakohteita, joissa joskus tahtoisi käydä. Itse ainakin olisin valmis lähtemään jonnekin lämpimään vaikka heti! :D Esillä oli niin paljon kaikenlaista ihanaa, etten voi sitä oikein sanoin edes kuvailla, mutta onneksi mulla on melkoinen määrä messuilta otettuja kuvia, niin pääsette te lukijatkin mukaan messujen tunnelmaan! :) Oliko muuten joku teistä näillä samaisilla messuilla? Jos oli niin kommenttiboksiin voi tulla kertomaan mitä itse piditte messuista! :)

Katsellaan kuitenkin nyt niitä kuvia:





1) Kuvassa ollaan jo tulossa kotia kohti. Takana viisi tuntia kiertelyä messuilla. Korkkarit jalassa...
2) Italia-osasto oli yksi lemppareistani, vaikka sieltä ei kyllä tarttunut esitteitä matkaan. Kaikkialta muualta otin kyllä esitteitä kassit täyteen! Anyway, Italia on yksi mun must see maista, joissa haluan ehdottomasti käydä joskus.
3) Ihastuin Karibia-osastolla tuollaiseen uimavahdin paikkaan, jossa oli pelastusrengas. Mun mielestä tuo Karibia-osasto oli yksi koko messujen mielikuvituksellisimmin somistelluista osastoista.
4) Käytiin ostoksilla Fazerin pienessä kojussa. ;)
5) Karibia-osaston mielenkiintoisin paikka. Otin tuolta esitteitä enemmän kuin laki sallii :DD
6) Thaimaa ei sinänsä matkailullisesti viehätä mua kamalasti. Mutta tuo heidän seinänsä oli niin kauniita kuvia täynnä, että täytyihän se tallentaa omaankin kameraan. Kuka tietää vaikka meikäläinen joskus innostuisi vierailemaan Thaikuissakin.. :)


1) Karibia-osaston allasbaari. 2) Venezuela on yksi sellainen maa, jossa tahtoisin joskus käydä. Tämä johtunee siitä, että katsoin joskus pienenä telkkarista Venezuelaan sijoittuvaa telenovelaa. Muistaako joku Tuhkimotarinan? :D <3 3) Bulgaria-esitteitä. 4) Kävimme kaverini kanssa katsomassa jonkin kokkauskisan semifinaalia. En enää muista minkä niminen kisa oli kyseessä :D Kaikki pitäisi aina kirjoittaa ylös...


1) Messuilla myytiin teetä, jota ostin itselleni toffeen makuisena <3 2) Maistiaisia oli tarjolla melko paljon, itse en maistanut muuta kuin pandan Natural-lakritsia :D Olin kai niin kuvaamisen lumoissa, ettei siinä mitään maistiaisia ehtinyt ajatella saati maistella :'D 3) Samassa paikassa, missä myytiin teetä, myytiin myös ihania teepannuja ja kauniita teemukeja. 4) En enää muista millä osastolla tuo keinu oli, mutta se oli niin suloinen, että pitihän siitäkin saada kuva :)

Seuraavaksi näytän esitteitä joita lähti matkaani melkoinen määrä. 




Kreikka-esitteet. Olen käynyt porukoiden kanssa muutaman kerran Kreikan saarilla, mutta Manner-Kreikassa en ole vielä koskaan käynyt. Ateena olisi ihanan historiallinen ja kulturelli matkakohde :).


Espanja-esitteet. Olen itse päässyt käymään Espanjassa vain Canarian Saarilla ja Barcelonassa. Madridissa täytyy ehdottomasti päästä käymään joskus! :) Tai oikeastaan voisin valloittaa vaikka koko Espanjan.. :'D






Otin esitteitä tietenkin myös muista Euroopan maista. Yllä olevista mua kiehtovat eniten Kroatia ja Portugali. Myös Tsekit kuulostaa todella näkemisen arvoiselta! Meillä on täällä Euroopassa monen monta kaunista maata ja kaupunkia, ja niitä täytyy kyllä päästä katselemaan ja tutkailemaan muutenkin kuin vain näitä esitteitä lukemalla! :)


Amerikassa on vain joitakin kohteita, jotka mua matkailussa kinnostavat. Näen Amerikan, tai ainakin Jenkit, vähän sellaisena massakohteena. Mutta joitain paikkoja, kuten New York ja Los Angeles olisi mahtavaa päästä näkemään omin silmin.




Lattari-Amerikasta otin eniten esitteitä, niinkuin varmaan kuvistakin näkyy! :D  Ja taisinhan asiasta jo aikaisemminkin mainita. Ihan pakko päästä noihin maihin joskus. Olen jo selaillut näitä esitteitä ja lehtisiä jonkin verran ja olen jo pelkästään kuvista niin haltioissani, että voin vain kuvitella miten taivaissa olen sinä päivänä, kun pääsen näkemään nuo maat ja niiden kulttuurit ihan omin silmin! :) <3


Viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä Australia ja Uusi-Seelanti.  Mulla itselläni asuu isän puolelta sukulaisia Ausseissa eli jo sen puolesta maa kiinnostaa. Australia on mulle itselleni maana jotenkin tosi mystinen. Sellainen, että vaikka siitä tietää aika paljon niin silti tuntuu, että hei toi on ihan pakko päästä näkemään omin silmin. Ihan niinkuin moni muukin paikka, jossa mun on tarkoitus jonain päivänä käydä. :)


Mitä pidit tästä postauksesta?
Missä maissa sinä haluaisit käydä?

Löydät blogini myös facebookista. Instagramista löydät mut nimellä @petrawou! :)

Oikein ihanaa huomenna alkavaa uutta viikkoa kaikille! <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti