Translate

torstai 12. tammikuuta 2017

MY THOUGHTS LATELY

Moikka taasen kaikille! Milloinkohan olen avannut bloggerin viimeksi? :D Varmaan silloin kun kirjoitin edellisen postauksen.. Ooops..! Päätin kuitenkin nyt tulla taas postailemaan, että mitäs siellä mielen sopukoissa on viime aikoina pyörinyt. Kävin juuri vastailemassa edelliseen postaukseen tulleisiin pariin kommenttiin ja sorry kun olen ollut kiireinen, etten ole löytänyt aikaa tulla vastailemaan aikaisemmin.

Loma loppui mulla tämän viikon maanantaina, kun koulu starttasi. Ja heti starttasi myös kaikenlaiset uudet projektit joita alettiin heti työstää kauhealla tohinalla! :D Sen takia minusta ei siis ole viime aikoina kuultu kamalasti täällä blogin puolella.

Tammikuu... mun mielestä yksi vuoden tylsimmistä kuukausista :D. Joillekin se merkitsee uuden alkua ja uutta innostusta, ja onhan se omalla tavallaan sitäkin, mutta mulle tammikuu on enemmän sitä kamalaa puurtamista tulevan vuoden eteen, on synkkää ja pimeää ja KYLMÄ!! Ja kevääseenkin on vielä aikaa jonkin verran, Linnutkaan eivät lauleskele iloisesti kuten kesällä. Vaikka ketäpä tällaisessa pakkasessa nyt kauheasti laulattaisi.. :DD
Tammikuu on itse asiassa vähän kuin kuukauden kestävä maanantai. Se on vuoden ensimmäinen kuukausi siinä missä maanantai on viikon ensimmäinen päivä. 


Mielen päällä on viime aikoina ollut paljon asioita. Olen pohtinut elämääni, sitä mitä oikeasti haluan ja yrittänyt tehdä päätöksiä, jotka ovat hyviä itseni kannalta. Vuoden 2016 lopulla huomasin, että olin tehnyt kamalasti asioita, joita en olisi välttämättä oikeasti halunnut - pelkästään siksi että saisin tehtyä jonkun toisen onnelliseksi. Puhun siis edellisestä parisuhteestani, joka päättyi alkusyksyllä 2016.
Fakta vain on, että joskus täytyy vain ajatella itseään ja omaa onneaan mieluummin kuin tuhlata aikaansa ja rakkauttaan ihmiseen joka sitä ei osaa arvostaa.

Mulla on kuitenkin nyt elämässäni ihmisiä, jotka saavat mut uskomaan tulevaisuuteen, joille riitän ja jotka ovat kiitollisia siitä että heillä on minut. Minäkin olen suunnattoman kiitollinen heistä <3.
Vaikka tämä tammikuu ei olekaan mun suosikki aikaa vuodesta, niin olen silti ollut aivan äärettömän onnellinen siitä millaiseen suuntaan elämänIi lähti muuttumaan kun uskalsin päästä irti jostain sellaisesta mikä ei enää tehnyt mua onnelliseksi. Kuten jo viime postauksessakin vihjasin, vuoden 2016 loppu enteili jo paljon parempia asioita tulevaisuudelle myös rakkausrintamalle ;). Myös vuoden 2017 ennustus ennusti onnellista ja rakkauden täyteistä vuotta :D Haha, niinhän ne aina sanovat, mutta tosin sen voisi tuon viime vuoden lopun perusteella uskoakin :DD.

Olen viime aikoina kuunnellut hyvin paljon musiikkia ja olenkin saanut siitä paljon inspiraatiota. Erityisesti mua on alkanut vetää puoleensa lattarimusa. Kun kuuntelen espanjankielistä musiikkia - tai edes puhetta niin mun mielestä se on niin kaunista, että kuulostaa ihan linnunlaululta :D <3.
Jos kiinnostaa, niin kannattaa etsiä spotifystä sellaiset artistit kuin Romeo Santos ja Prince Royce, mutta varoitan kyllä sen verran että heidän karismaattista ääntään kuunnellessa saattaa alkaa tehdä mieli hypätä tanssilattialle! :D

Ihanaa viikonlopun odottelua kaikille :)
Toivottavasti pidit tästä postauksesta :)


4 kommenttia:

  1. Mulla oli aika raskas viime vuosi, niin tuli kyllä joulukuun lopussa mietittyä miten saisin asiat käännettyä niin että olisin onnellisempi. Samalla tavalla kuin sinäkin, olin vain keskittynyt siihen miten muilla on parempi olla... Niin nokka kohti parempia aikoja ;)

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omakaan viime vuoteni ei ollut elämäni paras. Niin se vain usein menee, että kun välittää toisesta niin helposti ajattelee, että "no eihän mulla itselläni nyt niin väliä ole". Vaikka ei todellakaan ole väärin olla joskus hieman itsekäs ja miettiä miten itse olisi onnellisempi. Uusi vuosihan juuri starttasi niin sehän on mainio tilaisuus muuttaa asioita parempaan suuntaan ;)

      Poista
  2. Mä oon ihan samaa mieltä, että tammikuu tuntuu tylsältä ja pitkäveteiseltä kuukaudelta! :D Mutta onneksi mennään pikkuhiljaa kohti kevättä ja kesää :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, munkin mielestä saisi olla jo edes maaliskuu! :D
      Kiitos kommentistasi <3

      Poista