Translate

tiistai 30. toukokuuta 2017

OUTFIT OF THE DAY 290517

Heips! <3
Tiedättekö mitä mulle käy aina kun alan keskittyä johonkin asiaan niin että laitan peliin jokaisen aivosoluni...? Hik Hik Hik.
Juuri kun pääsin mukavasti istuutumaan läppärin ääreen jakaakseni teille eilisen asukokonaisuuteni, niin tottakai mulle iski hikkakohtaus :D Tämä tapahtuu lähes aina kun alan keskittyä johonkin asiaan, oli sitten kyseessä koulutehtävät tai blogin kirjoitus :D. Ja se on oikeasti todella ärsyttävääkin vielä.

Olen saanut kevään viimeisen koulutehtävän melkoisen valmiille mallille ja se onkin enää viimeistä silausta vaille VALMIS! Sitten olen virallisesti kesälomalla koulusta. 

Olen myös miettinyt kamalasti syksyn opintoja ja kursseja, jotka elokuussa alkavat ja samalla mielessä on pyörineet myös jatko-opinnot ja tuleva työelämä. 

Kesällä aion ottaa vapaa-ajasta irti niin paljon kuin vain lähtee ja mielessä onkin pyörinyt pari uutta novelli-ideaa. Voisin myös kesän aikana toteuttaa tänne blogin puolelle jonkinmoisen novelleihini liittyvän postauksen, esimerkiksi katkelma jostain novellista :).
Mitäs sanotte? ;)

Eilen oli taas muutaman päivän viileyden ja sateiden jälkeen melko lämmin päivä. Jopa minä tarkenin ulkona croptopilla :D. 

Tässä eilisen asukokonaisuus:







Croptop - H&M / Hame - Kreikasta (en muista kauppaa :D ) / Kaulakoru - Seppälä / 
Korkkarit - kirppislöytö

TÄSSÄ vielä linkki CleoPetran facebook-sivulle.




2 kommenttia:

  1. Siis aivan täydellinen asukokonaisuus ja WAU noi korkkarit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista! <3 noi kengät on mun lempparit :)

      Poista