Translate

perjantai 2. kesäkuuta 2017

PROFIILIKUVA-HAASTE

Heipsanssaa! :)

Tällainen kiva Mamma rimpuilee -blogin alulleen laittama haaste on saavuttanut myös meikäläisen. 
Innostuin haasteesta ja päätin tehdä tällaisen myös tänne omaan blogiin. Löysin haasteen äitini matkablogista johon linkki Tässä.
Haasteen idea on laittaa 10 kappaletta facebookin profiilikuvia eri vuosilta, mielellään 10 vuoden ajalta, mutta itse kun en ole ollut facebookissa kuin jotain 5-6 vuotta niin nämä kuvat alkavat sitten vasta vuodesta 2011.

Täytyypä muuten tässä postauksen yhteydessä mainita, että tämä neiti täytti eilen 21 vuotta! :)

Valitsin haasteeseen sellaisia profiilikuvia, joiden takana piilee jokin tarina.

Aloitetaan haaste!

VUOSI 2011


Tässä on ollut profiilikuvana vanha kuva, jossa olen 1-vuotiaana koiramme Romeon kanssa. Romeo oli niin sanotusti mun ensimmäinen paras ystävä. Niin kauan kun sain kavereita muista lapsista, olin aina Romeon kanssa eikä tuo koira vanhempieni mukaan päästänyt mua ikinä silmistään :D <3.
Tätä kuvaa kun katselen niin mieleen tulee vaan että mikäköhän tuon muovipurkin virka sitten on ollut. :D


Tämän kuvan valitsin yhdeksi, koska ollessani 15-vuotias (2011) mulla oli joku ihmeen tarve laittaa mahdollisimman monta kaulakorua yhtä aikaa kaulaan :D. Mitä paremmin jotkut korut mielestäni sopivat yhteen, sitä suuremmalla todennäköisyydellä sitten "yhdistin" ne :D 
Nykyisin en kyllä tekisi niin enää. Tuon siron sydänriipuksen olen saanut rippilahjaksi Vaariltani, rippiristi oli tuohon aikaan aina kaulassa ja tuossa kuvassa itse risti on vähän piilossa. Iso sydänkoru taitaa olla äidin ostama tuliainen joltain hänen reissultaan.

VUOSI 2012


Muistan, että tässä kuvassa olen yökylässä serkkuni luona.
Kun tämä kuva osui silmiini facebookin profiilikuvista, ensimmäinen ajatukseni oli, että mikä helkkari tuo hius- ja meikkityyli on olevinaan?? :D Muistan kun mulla oli teininä tapana laittaa kaikki hiukset pään toiselle puolelle pinnien avulla ja edestä vielä tuuhensin niitä :D Sitten tietenkin hiuslakkaa puolipulloa päälle. Mutta tuo meikkityyli??? Mulla oli aina ripsiväriä, luomiväriä ja huulikiiltoa. Siinä oli mun meikki. Kulmia en tuohon aikaan laittanut ollenkaan, mikä tekee mun mielestä meikistä keskeneräisen ja hassun näköisen :D.


:DDD Tämän kuvan takana piilee sellainen tarina, että äitini mukaan mulla on pienenä ollut tapana lukea omia satukirjojani meidän koirille. Yleensä kuvassa olevalle Fanny-koiralle. Toinen, mitä tein pienenä paljon Fannyn kanssa, oli että järjestin hänelle teekutsuja ::D


Tässä olen kissani Oton kanssa. Päällä mulla näyttää olevan se kulunein villatakki joka kaapista on sattunut löytymään :D. Otto ei näytä kamalan innostuneelta kuvaamisesta saati sitten pussaamisesta :D

VUOSI 2013


Kuva on otettu mummulani vintillä, jossa majailin kesät 2013 ja 2014 kun olin töissä huvipuisto Power Parkissa. Kuva on otettu vanhalla digikamerallani, minkä tiedän kuvan keltaisesta ja valottuneesta laadusta. xD


Tämä kuva on ensimmäiseltä Gran Canarian matkaltamme. Kuva on otettu huoneistomme terassilla ja taidamme olla juuri lähdössä syömään. Kivasti jäänyt aurinkolasien jäljet naamaan ruskettuessa :DD

VUOSI 2014


2014 oli vuosi, jolloin aloin suoristaa hiuksiani säännöllisemmin ja se oma tyylikin oli alkanut jo hahmottua. Ei enää niitä teinivuosien ihme kaulakoruyhdistelmiä, kummallisia hiustyylejä tai keskeneräisiä meikkejä :D. Kuvassa näkyvä sormus kuuluu lemppareihini edelleen ja olen tainnut ostaa sen joltain ulkomaan matkalta. Kuvan ottamishetkestä muistan sen verran että olin juuri lähdössä isovanhempieni luokse. En tiedä miksi muistan tällaisia yksityiskohtia :DD

VUOSI 2015


Profiilikuvana mulla on komeillut myös ylioppilaskuvani. Tuostakin päivästä on jo pari vuotta aikaa. Voi sitä tunnetta, kun sai kolmen vuoden uurastuksen ja lukemisen jälkeen vetää valkolakin päähän. <3 

VUOSI 2016


Tässä kuvassa olen juuri muuttanut Lahteen. Kuvan takana ei sinänsä ole muuta tarinaa kuin se, että elämässä oli juuri kääntynyt uusi sivu matkailualan opintojen alettua. :)

Olipas mukava tehdä pitkästä aikaa haastepostaus. En haasta ketään erityistä, mutta jos sua alkoi kiinnostaa niin toki voit napata tästä haasteen itsellesi :)

Käyhän tsekkaamassa myös CleoPetran facebook-sivu.

Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

2 kommenttia:

  1. Hahah en kestä, vanhat kuvat on ihan parhaita! Täytyykin itse myös toteuttaa tämä haaste. :-D

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Juu tuli itsellekin aika nostalginen fiilis tätä postausta tehdessä :D
    Kiva kun tulit kommentoimaan :)

    VastaaPoista