Translate

sunnuntai 9. heinäkuuta 2017

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

Moikkelis Moi! :))

Olimme hyvän ystäväni Lotan kanssa eilen juhlimassa Seinäjoella Ilonassa. Viimeisimmästä yhdessä juhlimisestamme oli ehtinyt vierähtää jo vuosi! :O Mutta toisaalta, asumme syksyt ja talvet eri puolilla Suomea, joten eipä tuossa koulun ja työharjoitteluiden lomassa ole sitten aikaisemmin tullut esimerkiksi lähdettyä toisen luo ihan pelkästään juhlimisen takia.

Meillä oli ihan sika hauskaa yhdessä. Mulla ja Lotalla on tosi erityinen ja ehkä myös vähän "erikoinen" yhteys ystävinä. Voisi sanoa, että meistä tulee ihan hulluja kun pääsemme lyömään viisaat päämme yhteen. (Halit Lotta sulle, kun luet tätä postausta <3)


Ilta eteni siten, että Lotta tuli meille kuuden maissa illalla. Minä halusin meikata hänet ja siinä laittautuessamme kuunnelitiin musiikkia ja herkuteltiin. Herkutteluun sisältyi myös muutama siideri :P.
Siskoni loihti mulle aivan ihanan kampauksen ja pari päivää sitten hän muotoili kulmani. 
Annan siskoni laittaa aina mun kulmat, koska oikeesti, vaikka tykkään meikata ja laittaa itseäni, niin oon ihan sairaan laiska kulmien laittaja. :D





Tällasia olivat meidän herkut. :) Oon oikeesti ihan hulluna macaron-leivoksiin. Pakkauksessa jonka ostin oli noita leivoksia vadelman, pistaasin, suklaan ja kahvin makuisina. Kaikki muut maut maistuivat meille, mutta kahvin makuinen oli hieman erikoinen.
Oma suosikkini oli pistaasi <3.




Mun bileasu oli aika yksinkertainen. Laitoin vain roosanväsrisen topin ja mustan hameen sen kanssa. Kengät lainasin äidiltäni, mutta niissä oli vain sellainen pienen pieni ongelma, että ne lipsuivat tanssilattialla jalasta :D. Kenkäongelmat ovat kyllä vain ja ainoastaan naisten ongelmia. Korkkarit puristavat, ballerinat lipsuvat jalasta ja lenkkarit ja tennarit hiertävät :DD
Anyway, ilta oli hauska, ja oli aivan huikeeta nähdä Lottaa ja juhlia yhdessä pitkästä aikaa. <3

Ihanaa huomenna alkavaa uutta viikkoa kaikille! :) <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti