Translate

lauantai 22. heinäkuuta 2017

LATELY IN MY SOCIAL MEDIA

Moikka! :)

Mulla on takanani peräti viiden päivän vapaat ja olen saanut aikaa hieman latautua, sillä huomenna olisi taas tiedossa iltavuoro mediatalolla. 
Näiden vapaiden aikana olen muun muassa käynyt auttamassa isoäitini siivoamassa taloaan, joka hänellä on myynnissä. Loput vapaa-ajasta olenkin vain ottanut rennosti katsellen Prison Breakia Netflixistä ja suunnitellen novellini juonenkäänteitä. Kiinnostavien henkilöhahmojen luominen voi olla yllättävän vaikeaa! :D

Mutta mennäänpä kuitenkin itse asiaan: tulin jakamaan kuvia, joita olen viime aikoina julkaissut sosiaalisessa mediassani, eli tässä tapauksessa snapchatissa ja instagramissa.
Tosin nyt viime päivinä somessani on ollut melko hiljaista, sillä en ole vapailla jaksanut ottaa stressiä siitä millaisen kuvan sitä tänään julkaisisi.








Olen kovasti odotellut niitä hirmuhelteitä, joita iltapäivälehtien sääpalstat lupailevat harva se viikko. Tänään aamulla oli Lapualla +15 astetta, ja nauroin mielessäni, että kyllähän tätä meillä Suomessa voi kutsua jo melkein helteeksi.
Vapaa-aikaani olen viettänyt myös ranskanbulldogimme Kallen kanssa.
Suosittelen muuten lämpimästi tuota neljännen kuvan kivennäisvettä, ihanan raikas ja kesäinen maku.<3

Ihanaa viikonloppua kaikille ja toivotaan että saataisiin tänne Suomeenkin vähän helteisemmät säät! ;)



2 kommenttia: