Translate

maanantai 10. heinäkuuta 2017

YLLÄTYSHÄÄT

Ei, minä en ole mennyt naimisiin, ainakaan oikeassa elämässä. :D
Näin eräänä yönä erittäin kummallista unta. Äitini ja tätini nimittäin olivat järjestäneet minulle yllätyshäät, enkä siis unessa tiennyt olevani menossa naimisiin. Muistan unesta myös sen, etten edes tiennyt kenen kanssa olin menossa naimisiin xD.

Häihin oltiin kutsuttu sukulaisia ja ystäviäni sekä Lahdesta että Pohjanmaalta ja kaikkein hassuinta unessa olikin, että häävieraat tuntuivat tietävän täsmälleen kenen kanssa olin menossa naimisiin ja itse en ollut koskaan edes tavannut sulhastani :D. Sulhanenkaan ei tiennyt olevansa menossa naimisiin kanssani. Hänet oltiin vain kutsuttu paikalle ja hänen oli määrä mennä vihille ventovieraan naisen kanssa xD
Tulin unessa vain porukoideni luo. Paikka oli täynnä vieraita ja minulle ilmoitettiin, että menisin pian naimisiin. Kaiken kukkuraksi mulla ei ollut edes hääpukua, vaan jouduin astella alttarille jossain vanhassa koltussa. Olin lievästi sanottuna häkeltynyt herättyäni unesta ja oli aivan pakko tarkistaa, kimmelsikö sormessa sormus. :D
En muista tarkkaan miten uni päättyi, mutta sen voin kertoa, että ei tuo uni ainakaan helpottanut mun sitoutumiskammoani. :D

Kuva: Google
Etsin Googlesta kivan kuvan postauksen kuvitukseksi, sillä mulla ei itsellä ole kuvia, jotka liittyisivät uniin saati häihin :D.

Oletteko te nähneet joskus unia, joiden jälkeen on joutunut hetken joutunut räpyttelemään silmiä ja miettimään että mikä on totta ja mikä unta :D. Mulla oli hieman tuollainen tunne, kun heräsin unesta. 

Äitini ja siskoni tulkitsivat unen siten, että tulen joskus osallistumaan Ensitreffit alttarilla-sarjaan :DD. Hell no.
En ole itse sen kummemmin yrittänyt tulkita tuota unta, oli se sen verran outo. 

Mitä mieltä olitte tällaisesta unipostauksesta?
Ja kommentoikaahan toki alas, mikäli itse olette nähneet yhtä kummallisia unia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti