Translate

maanantai 9. toukokuuta 2016

LAUANTAIN PICNIC

Hei taas kaikki ihanat! :)
Olen ollut viime aikoina vähän kipeänä. Viime viikolla mulla oli parina päivänä vähän kuumettakin, mutta se onneksi laski aika nopeasti normaaliin ruumiinlämpöön. Nenä on ollut myös ihan tukossa. 
Pihalta en silti ole malttanut pysyä pois, kun siellä on ollut niin ihanan kauniita päiviäkin nyt.
Viikonloppuna voinkin jo paljon paremmin ja me mentiin mun kaverin, Lotan kanssa picnicille jokirantaan. Oli tosi ihana sää ja oli myös mukavaa viettää aikaa yhdessä.




Meillä oli mukana kaikenlaista herkkua. Oli patonkia, leipäjuustoa, pullaa, keksejä, sipsiä, vaahtokarkkeja, viinirypäleitä, spriteä ja pari siideriä. Oli tosi lämmin sää, vaikka aurinko olikin välillä myös pilvessä.
Mun mielestä tuo Somersbyn päärynäsiideri on ihanan raikasta kesällä. Maistuu ihan limsalle :D. En oikeasti erota siitä melkein yhtään alkoholin makua. Tuo Rekorderligin Lime-Mansikka on kans hyvää ;) 
Spriteä otettiin mukaan siksi, että limsa on hyvä vastapaino alkoholille. En bilettäessänikään ikinä tykkää juoda pelkkää alkoholipitoista koko iltaa. 

LEIPÄJUUSTOA

VIINIRYPÄLEITÄ
NAM! ;)
Lauantai oli kaikin puolin tosi kiva päivä. Ei oltu Lotan kanssa nähty kolmeen kuukauteen, joten olihan meidän aikakin jo viettää aikaa yhdessä. Noista picnic-herkuista mun lemppareita oli patonki ja vaahtokarkit :P. Ja myös viinirypäleet oli tosi raikkaan makuisia! 

Sunnuntaina olikin sitten Äitienpäivä ja me mentiin mun äidin ja siskon kanssa mummulaan, äidin äidin luokse. Siellä oli myös mun enon perhe.
Syötiin hyvin ja oltiin ulkona. Juotiin vielä simaakin Vapun jäljiltä ;).

MUMMUN HERKKURUOKAA, KANAA, PERUNAMUUSIA JA SALAATTIA.

SIMAA JA RUSINOITA
Oli tosi kiva viikonloppu.
Mukavaa viikon alkua kaikille! :)

XoXo: Petra

4 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää teidän piknik <3

    VastaaPoista
  2. Piknikit ovat niin ihania<3 Hyvältä näyttää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Varsinkin lämpimällä säällä on ihanaa lähteä picnicille! :)

      Poista