Translate

torstai 26. toukokuuta 2016

PINKIT ESSIE-KYNNET GLITTERILLÄ

Heips taas! <3
Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi tehnyt kynsipostauksen! Nyt kuitenkin innostuin taas lakkailemaan kynsiäni ja tulin tekemään kynsistäni postauksen tänne blogiin! :)
Kauneus aiheisia postauksia on aina niin kiva tehdä mun mielestä. 

Muistan, kun joskus yläasteella hurahdin aivan täysin kynsien lakkaamiseen ja taiteilin itselleni joka viikko uusia kynsiä ja mulla oli valtava laatikollinen täynnä erilaisia kynsilakkoja :D. Lukion alkaessa opiskelu ja läksyt täyttivät illat ja viikonloput, enkä enää jaksanut lakkailla kynsiäni niin usein, mutta nyt tuntuu, että olen taas hurahtanut kynsilakkoihin.

Lakkasin siis ensin Essien pinkillä kynsilakalla, ja laitoin päälle mustavalkoista glitteriä. En tiedä onko tuo nyt mun mielestä glitteriä, kun se ei kimalla, vaan siitä tulee sellaisia mustia ja valkoisia hileitä kynsiin, joten kai se sitten on jonkinlaista glitteriä :D.




Itse tykkään lopputuloksesta. Kynsistä tuli pirteän näköiset ja olen ollut tähän Essien lakkaan todella tyytyväinen, koska tämä kestää kynsissä tosi kauan! :)



Mitä mieltä olette näistä kynsistä? :)
Itse tykkään tosi paljon! <3

Ihanaa viikonlopun odottelua kaikille! :) Mulla ei vielä ole viikonlopulle mitään erityisiä suunnitelmia, mutta tulen ehkä väsäämään siitä jonkinlaista kuulumispostausta.
Mun mielestä on muuten ollut nyt kivaa, kun mun postaustahti on kasvanut talveen nähden ja ideoita on ollut enemmän. :)

P.S: Tein tänne blogiin kynsille oman sivun, jossa on kuvia kynsistä, joita mulla on ollut. Lisäilen tuolle sivulle lisää kynsikuvia sitä mukaa, kun teen kynsiä itselleni. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti