Translate

torstai 19. toukokuuta 2016

ORIFLAME DISCOVER PERSIAN DELIGHT - BODY SCRUB

Hei taas! :)
Tulin tällä kertaa esittelemään uuden Oriflamen suihkugeelin, jonka ostin noin viikko sitten. Rakastan aivan hulluna Oriflamen tuotteita ja rakastuin myös tähän tuotteeseen.
Moni mun kaveri nauraa mun "suihkugeelisyndroomalle" :D, mun kylppärissä on ties kuinka monta suihkugeelipulloa, joista yksikään ei ole tyhjä :D. 
Kerran kun olin mun enon perheen luona yötä ja menin - siis oikeasti kaikki saippuani mukanani heillä suihkuun niin eno totesi että :"sieltä tulee Petra ja 13 pullon suihkuarsenaali!" xD
En mä tietenkään niillä kaikilla samalla kertaa pese, mutta mistäs sitä voi ikinä tietää, mitä niistä milloinkin haluaa käyttää... :P



Oriflamen Discover Persian Delight - Body Scrubissa on ihana ihonkuorintaominaisuus. Paras ominaisuus on kuitenkin mun mielestä sen taivaallinen tuoksu! <3 Tästä suihkugeelistä tuli kyllä nyt tämän hetkinen lemppari :)

Mukavaa huomenna alkavaa viikonloppua kaikille! :) <3


2 kommenttia:

  1. Toi puteli on jo itessään niin söpö *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Tykkään sen väristä ja tuosta Eiffel-tornin kuvasta <3

      Poista