Translate

tiistai 3. toukokuuta 2016

VAPPU 2016

Lupailinkin viime postauksessa, että pian tulisi postausta mun Vapun vietosta. 
Eli mun Vappu ja viikonloppu muutenkin eteni aika normaalisti.
Torstaina mulla oli iltavuoro ja kun pääsin töistä, niin J tuli mun luo yöksi <3. 
Perjantaina me käytiin syömässä thaimaalaisessa ravintolassa ja olin aivan ähkyssä sen jälkeen! :D 
Ja sain muuten taas huomautuksen siitä, etten koskaan syö lautasta tyhjäksi! :DD Kyllä mä kotona syön, se annos vaan oli aika iso siellä ravintolassa. xD

Lauantaina J lähti ja mä menin mun äidin ja siskon kanssa meidän serkun synttäreille. Sen oikea syntymäpäivä oli jo aiemmin, mutta sukulaissynttäreitä juhlittiin lauantaina.





Kaikenlaista herkkua oli tarjolla. Oli kakkua, mokkapaloja, munkkeja keksejä, suolatikkuja ja karkkiakin taisi olla! :) Mä tykkäsin eniten kakusta! 
Synttäreiden jälkeen serkut ja mun pikkusisko saivat päähän, että sinnehän voisi jäädä yöksi. Mulla oli seuraavana päivänä tiedossa vasta iltavuoro, joten mäkin jäin yöksi sinne. 
Näiden serkkujen äiti on yksi mun parhaista ystävistä, ja se vaikutti siihen päätökseen, miksi jäin yöksi sinne. 

Ja arvatkaas mitä! Mä kävin ajelemassa autolla! En ollut ajanut autoa yli vuoteen xD. Anne, eli serkkujen äiti ja mun rakas ystävä istui pelkääjän paikalla, kun minä kaasuttelin menemään :D. Annen mielestä mun ajaminen meni hyvin siihen nähden että olin ajanut viimeksi vuosi sitten. 





Tällaiset vaatteet mulla oli Vappuna. Yhdet lemppareista <3:).
Pinkki peplumpaita, musta hame ja armeijanvihreät niittilegginsit. Tykkäsin tuosta asukokonaisuudesta ja sääkin suosi hametta! :)

Toppi: Seppälä, Hame: H&M, Legginsit: Seppälä Korut: Seppälä

Sunnuntaina mun pitikin sitten iltavuoroon, eli osa Vapusta meni myös töissä. 

Sellainen oli mun Vappu tänä vuonna. Toivottavasti teilläkin oli mukava Vappu! <3

XoXo: Petra

6 kommenttia:

  1. Mm mitä vappuherkkuja. Ja ihana asu!! Just melkee samanlaisen topin ostin Guessilta😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 Juu, söin aika paljon noita herkkuja! :D Guessilla on kyllä ihania vaatteita :)

      Poista
  2. Tosi söpö asu, tykkään erityisesti tuosta peplum-topista! <3 Ja namm mitä kaikkee hyväää :---D

    Janica K.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Tuo on yksi mun lempipaidoista :)

      Poista
  3. Superkiva tuo topin pitsinen yksityiskohta :) Ihanan värikäs asu muutenkin ja just vappuun sopiva, sekä toki myös muutenkin kesään!

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, tuo on kyllä yksi mun lemppari topeista :).

      Poista