Translate

sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

7 ASIAA, JOITA ET TIENNYT MINUSTA

Follow my blog with Bloglovin
Tervehdys kaikille! <3

Meikäläisen pääsiäinen meni työharjoittelussa ja nyt olen käynyt kiinni näyttösuunnitelmaan, sillä mun kevään näyttöviikko on jo vajaan kuukauden kuluttua!
Työharjoittelu Lahtelaisessa baarissa on ollut mulle hyvä kokemus ja olen saanut oppia paljon uutta, sellaisiakin asioita joita en joskus osannut kuvitella osaavani vielä jonain päivänä. :) Suoritan kyseisessä baarissa siis vastaavan hoitajan pätevyyttä.

Mutta sitten itse aiheeseen, asioihin, joita et tiennyt meikäläisestä.. ja niitähän riittää, vaikkei välttämättä heti uskoisi avoimen persoonani vuoksi. :D

Kuva: Virpi Siekkinen


1. Rakastan pyykinpesua! Kyllä, ainoa siivouspuuha josta todella pidän on pyykinpesu, johtuen siitä että kone tekee sen puolestani. :P
2. Hamstraan kauniita esineitä. Etenkin erilaisia kynttilöitä. Rakastan keksiä paikkoja koriste-esineille ja asetella niitä näyttävästi paikoilleen. Ulkomailta on aina pakko tuoda mukana jotain uusia kivoja juttuja koristamaan hyllyjä! <3
3. Ennustan Tarot-korteista. Olen tainnut mainita asian ehkä kerran tai kaksi blogin puolella. Olen ennustanut muutaman vuoden verran.
4. Minulla on aivan kamala ajopelko. Olen ajanut autokoulun jälkeen vain vähän, jonka vuoksi ajopelkoni pääsi kehittymään. Haluaisin kyllä päästä ajopelosta eroon.
5. Perheelläni on ollut elämäni aikana yhteensä 14 lemmikkiä. 5 koiraa, 4 kania, 3 kissaa ja 2 marsua. Lemmikit olivat tietysti eri aikoihin :D. Tästä varmaankin johtuu se, etten pysty kuvitella eläväni pitkää aikaa ilman lemmikkieläintä <3. Tällä hetkellä haaveilen, että hankkisin ensimmäisen ihan oman koiran opintojeni jälkeen.
6. Minulla on hyvät näyttelijän lahjat ja olen  haaveillut tekeväni joskus näyttelijän työtä.
7. Minulle on viime aikoina iskenyt pakkomielle pestä jatkuvasti käsiäni. Mahdollisten bakteerien tarttuminen ällöttää niin paljon puhumattakaan siitä millaisia tauteja ja sairauksia ne voivat saada aikaan... Hyihh.

Mitä pidit tästä postauksesta?
Tiesitkö jonkin listaamistani asioista? ;)

Käyhän kurkkaamassa myös CleoPetran facebook-sivulle! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti