Translate

sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

MY FAVOURITE ITEMS

Heips taas kaikille! :)

Olenkin jo aikaisemmin kertonut täällä blogin puolella, että olen aika kova keräilemään erilaista tavaraa ja että hurahdan helposti kauniiden asioiden keräilyyn. 
Tässä keräilyssä ei kuitenkaan ole kyse siitä, että mulla olisi pakko olla ihan hirveästi tavaraa, vaan siitä, että nuo esineet muistuttavat mua jostain ja ovat mulle omalla tavallaan ainutlaatuisia.
Ja kukapa nyt ei pitäisi kauniista tavaroista? ;)


1) Pinkki vohvelin muotoinen jälkiruoka/jäätelökulho, jonka löysin jokin aika sitten kirpparilta 20 sentillä :D <3
2) Marilynin kuvalla varustettu pikkuruinen laatikko, jossa säilytän korvakorujani. Myös tämä laatikko on kirpparilta. :)
3) Pieni peltinen laatikko, jossa flamencotanssijoiden kuvia. Laatikko on espanjasta ja siinä oli alunperin jonkinlaisia sokerikuorrutteisia herkkuja. Nykyisin säilytän laatikossa pelikorttejani :D
4) Lukutoukka kun olen, ja vielä hyvin inspiroitunut legendaarisista Hollywood-näyttelijöistä, löytyy hyllystäni tietenkin Grace Kellysta kertova kirja :).



5) Kaunis Vichyn peltinen laatikko, jonka voitin joskus arvonnasta. Laatikossa oli alunperin Vichyn tuotteita, mutta nykyisin säilytän siellä meikkitarvikkeita, kuten siveltimiä ja sen sellaista.


6) VeVayn pikkuinen meikkipaletti, jonka hiljattain voitin eräästä arvonnasta. Paletissa on 8 sävyä luomivärejä sekä 2 sävyä poskipunaa ja pikkuinen luomivärisivellin. Rakastan tätä meikkipalettia aivan suunnattomasti sillä nuo luomivärisävyt ovat niin kauniita ja juuri sellaisia mistä pidän <3.

Oikein ihanaa vappua kaikille! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti