Translate

lauantai 24. kesäkuuta 2017

LEOPARD BOMBER

Hei! :)

Kerroinkin jo viime postauksessa ostaneeni kaikkea kivaa tehdessäni ystävieni kanssa pienen ostosreissun naapurikaupunkiin Seinäjoelle. Yksi näistä kivoista ostoksista oli leopardikuosinen bombertakki, johon olen todella rakastunut! <3 Olen haaveillut bomberista aikalailla siitä saakka kun ne tulivat muotiin ja nyt päätin ostaa sellaisen lemppari kuosissani leopardissa.
















Kuvaussää ei ollut mitä kelvollisin sillä hiukset liehuivat sinne tänne, jonka vuoksi siskoni teki mulle lettikampauksen uudella lettikoneellaan. Tosin tuulinen sää ei oikein päästä kampausta oikeuksiinsa kuvissa mutta olen kyllä tyytyväinen niin takkiin kuin lettiinkin.
Tästä bomberista on tullut kyllä yksi suosikki vaatteistani ja olen käyttänyt sitä ihan kamalan paljon.
Bomber on todella mukava ja käytännöllinen pitää päällä ja näin kesäisin se menee ihan vaikka takista kun taas talvella se varmasti korvaa pitkähihaisen paidan mainiosti ja onhan tuo myös kivan näköinen! :)

Oikein hyvät Juhannukset kaikille! :) <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti