Translate

tiistai 26. toukokuuta 2015

20 FAKTAA MINUSTA

Moikka.

Oon suunnitellut tätä postausta jo ainakin 2 viikkoa, ja nyt toteutan tämän. Eli faktoja minusta. :)


1. Olen todella persoonallinen.
2. Puhun paljon.
3. Rakastan napapaitoja, minihameita ja minishortseja.
4. Olen spontaani ja seikkailunhaluinen.
5. Olen sairastanut pahan keuhkokuumeen 2 kertaa.
6. Rakastan lenkkeilyä ja jalkatreeniä.
7. Tiedän paljon horoskoopeista.
8. Minulla on 5 vuotta nuorempi pikkusisko, mutta meistä ei luonteiden perusteella ikinä uskoisi, että olemme sukua toisillemme. :D
9. Rakastan lukemista ja kirjallisuutta, ja kirjoitan myös omia novelleja. Ensimmäinen isompi romaani on suunnitteilla.
10. Olin koulukiusattu.
11. Viihdyn paremmin miesten kuin naisten seurassa. Miehet ovat rennompia, yleensä. Parhaat ystävät ovat kuitenkin kaikki naisia, jotka olen tuntenut jo kauan.
12. Olen tosi aloitekykyinen, ja asioiden aloittaminen on minulle helppoa. Projektien loppuun saattaminen onkin sitten hiukan hankalampaa, johtuen siitä, että kyllästyn tosi helposti ja äkkiä.
13. En voi sietää niuhotusta enkä tiukkapipoisuutta.
14. En oikein ikinä tee mitään niin kuin on käsketty, tai ainakin muokkaan ohjeita mieleisekseni :D. Oma tyyli paras tyyli.
15. Olen seurustellut 2 kertaa. Ensimmäisen kerran kesällä 2014 ja toisen kerran loppuvuodesta 2014. Kumpikaan ei ollut pitkä suhde.
16. Olin lapsena tosi vilkas tyttönen. Ja PUHELIAS. :D
17. Olen herkästi innostuva.
18. Ryhmässä/jengissä otan aina kaikkien mielipiteet ja toiveet huomioon. En halua, että kukaan tuntee itseään ulkopuoliseksi.
19. Minun on toisinaan vaikea sanoa ei, vaikka osaan olla myös omapäinen tietynlaisissa tilanteissa.
20. En ole sisustusfriikki. Koti on minulle enemmänkin kuin tukikohta :D.



Petra


2 kommenttia:

  1. Olisi kiva lukee enemman mita tiedat horoskoopeista ja miksi oot kiinnostunut :)
    infinnish.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ensimmäinen isompi horoskooppipostaus on suunnitteilla! :) Niistä on kyllä tulossa juttua kesällä varmasti :)
    Olen kiinnostunut horoskoopeista, koska olen itseni ja monen ystävän kohdalla huomannut niiden pitävän usein hyvin paikkansa :) toisinaan horoskoopit ovat viihdettä, mutta toisaalta myös kiinnostava "tutkimuksen" kohde :)

    VastaaPoista