Translate

lauantai 16. toukokuuta 2015

RANSKALAINEN MANIKYYRI PINKILLÄ GLITTERILLÄ, OOTD & KUULUMISET

Moikkelis MOOOI :)  (tekstin oheen liitetyissä kuvissa näkyvien tuotteiden tarkoitus ei ole mainostus)

Tulin nyt tekemään sen viime postauksessa lupaamani postauksen kynsistä! Mukaan laitan OOTD:n ja tämän hetken kuulumisia :). Viime postaus käsitteli opiskelua, ja voit lukea sen TÄSTÄ.

Tällaiset niistä tuli! :)
Eli tein ranskalaisen manikyyrin ja päätin hieman piristää sitä pinkillä glitterillä ettei olis liian tavallisen näköiset :D. Mulla on ollut ranskalainen manikyyri viimeks helmikuussa. Muistan aina milloin mulla on ollut minkäkinlaiset kynnet :D. Tein tuon itse valkoisella kynsilakalla ja pinkillä glitterillä. Toistan tässä tuota "pinkkiä glitteriä" kivasti :D.

OHJEET OVAT HELPOT:
1. Eli ensin vain lakkaat sun kynsien päät valkoisella lakalla. Sitä valkoista voi vähän rajata kuivumisen jälkeen meikkisiveltimen ja kynsilakanpoistoaineen avulla.

2. Sitten vain se glitteri, minkä väristä ikinä tahdotkaan laittaa, siihen päälle :).

3. Päälle voi tietty glitterin lisäksi laittaa myös muita koristeita, vaikka kynsitarroja :). Ja lopuksi vielä läpinäkyvä suojalakka päälle ja se on siinä ;).

OOTD
Käytiin tänään mun kaverin, Lotta-Marian kanssa markkinoilla. Batman on aina, lapsesta asti ollut mun suuri sankari <3, ja totta kai mun piti saada pinkki Batman-toppi. Laitoin sen heti päälle kun tultiin takas mun kämpille :D. Tykkään tosi paljon. Hiukset on tuossa kuvassa suoristettu. Kikkaralla näytti niin kuivilta mun mielestä ja suoristus auttoi :). Mun hiuksista ei kyl ikinä suoristamallakaan saa täysin suoria, vaan ne jää aina hiukan laineilemaan, mut ei se mua pidemmän päälle haittaa. Se oikeastaan näyttää ihan luonnolliselta noinkin, ainakin mun omaan silmään.

Lotta-Maria ja Minä :)
Käytiin Lotta-Marian kanssa eilen vähän viihteellä. Halusin laittaa tän kuvan kun ollaan jaettu se jo muuallakin somessa :). Tyttöjen keskeinen hauskanpito on jotain niin ainutlaatuista! Mun mielestä ei tarvitse vetää kännejä pitääkseen hauskaa. Mä ite saatan ottaa pari alottelusiideriä, ja pari drinkkiä baarissa, mut se jää siihen. Syntymähumala on paras humala :D.

Ihanaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti !! :))


Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti