Translate

tiistai 19. toukokuuta 2015

KUVIA & KUULUMISIA

Tulin taas vähän höpisemään tänne.

Tänä aamuna heräsin ekan kerran kuudelta. Herättyäni huomasin, ett mulla on kurkku kipeä :/. Torstaina olis pääsykoe, joten erittäin kiva jos tuo kipu vielä pahenee tuosta. Otin vähän lääkettä ja enää ei oo niin kauheen kipee. Jatkoin nukkumista ja nousin sängystä 11:30 :D. Yleensä en jaksa pyöriä pedissä niin kauan, mut aamulla olin vähän "lamaantunut" :D.


Söin "aamupalaksi" puuroa. En muista koska oon viimeks syöny puuroa. Mun mielestä vadelmakeitto sopii puuroon hyvin. Laitoin sekaan myös vähän pakastettuja vadelmia. Juon aamupalan kanssa aina vettä.


Eilen uskaltauduin myös käymään salilla tekemässä jalkatreenin. Ja miten niin "uskaltauduin"? En tiedä muistatteko, mutta tammikuussa multa murtui nilkka, ja se oli kuukauden päivät paketissa. Oon ollut kipsin poiston jälkeen ehkä vähän ylivarovainenkin koko nilkan kanssa, kun oon pelännyt, että se murtuis uudestaan, jos rasittaisin sitä liikaa. Nilkka ei kuitenkaan ollut moksiskaan treenistä! Sen sijaan mun reidet ja pakarat laulaa tällä hetkellä hoosiannaa :D. Tos kuvas oon meikitön, koska mun mielestä sporttiset vaatteet ei sovi yhteen tällätyn naaman kanssa, enkä muutenkaan oo koskaan ymmärtänyt, miksi salille pitäis meikata.. :D

Sit tulee vähän muita kuvia:

Taiteellista :D
Otto <3
Minä itse :D. Kuvan otti mun pikkusisko.
Minä ja Kalle <3

Mun äiti otti tän kuvan musta ja Kallesta, ja sanoi, että me näytettiin trendikkäiltä, kun oltiin menossa ulkoilemaan :D.

Sellaista tällä kertaa, hyvää loppuviikkoa kaikille! :)


Petra

2 kommenttia: