Translate

maanantai 4. toukokuuta 2015

TÄTÄ PETRAN ELÄMÄÄ

Morjens! Mulla on ollut ihan supersupermegahyper hauskaa viime aikoina! :)

Nyt vähän selostan kuvien kera mitä kaikkee oonkaan puuhaillut:


Kuva mun lenkkipolun varrelta. Tai siis tää on yksi mun lenkkireiteistä, yleensä mä lenkkeilen missä milloinkin. Pitää olla niissä reiteissäkin aina vähän vaihtelua! ;)


Nyt kerron jutun, jota kaikki mun läheisimmätkään ihmiset ei välttämättä tiedä: kirjoitan aina runotyylisesti ajatuksiani tuollaiseen pieneenn vihkoon. Haaveena olis, että sitten, kun niitä ajatuksia on kertynyt paljon, niin kirjoittaisin ne koneella puhtaaksi ja tekisin ohuehkon kirjasen niistä :).


Yhtenä päivänä söin suosikkeihini kuuluvaa ruokaa: kanaa ja riisiä. Oliiveja en ollut ostanut enkä syönyt aikoihin joten ruuan kanssa ne oli kyl pitkästä aikaa niiin hyviä ;P.


Käytiin vappuna mun ystävän Jennin kanssa paikallisessa pizzeriassa! Mun vakituiset pizzatäytteet muuttui, kun halusin kokeilla jotain uutta, eikä aina sitä samaa vanhaa.. Eli mun pizzaan tuli: tonnikalaa, paprikaa, aurajuustoa ja jalopenoa :). Oli hyvää! :) Yleensä mun pizzassa on aina tonnikalaa, herkkusieniä, aurajuustoa ja oliiveja :D. Nyt halusin vaihtelua siihen.
Tuon pizzalla käynnin jälkeen menin Jennille yöksi ja pidettiin siellä leffailta ja herkuteltiin lisää <3.


Eilen, eli sunnuntaina me käytiin äidin ja siskon kaa mummulassa Alahärmässä. Kalle-koira oli mukana ja istui matkat etupenkillä, kun se osaa olla siinä niin nätisti <3.


Leipä :D, joka on tehty vedestä ja sahanpurusta :D. Mun 9v serkku ja eno oli myös mummulassa, me käytiin mökillä kun se on siinä tosi lähellä mummulaa. Mun pikkusisko ja tää 9v serkku tarjosivat mulle tätä tekemäänsä herkullista sahanpuruleipää. En maistanut :D.


Tämä kuva on myös sieltä mökiltä. Tuossa on mun ja siskon vanhat barbie-kärryt, jotka löytyivät kivikasasta :D. En tiedä miten ovat sinne päätyneet, mutta arvelen, että pienemmät serkut ovat leikkineet niillä.


Mummu oli ollut laivalla Tallinnassa, ja ostanut laivalta mulle aivan valtavan Tutti Frutti Mix -karkkipussin. Toi pussi oli hoideltu samana iltana... :D


Mun on muuten pakko kertoo vielä yks mun viestimoka.. Mulla tulee aina joskus (=melkein aina) hassuja kirjoitusvirheitä WhatsApp-viesteihin. Yhtenä päivänä mun piti kirjottaa kaverille viestiin sana "aurajuustokanaa", mut kirjoitinkin "auta  juustokanaa" :D.

Nyt mä alan valmistautua iltavuoroon, moi mooi :).

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti