Translate

lauantai 9. toukokuuta 2015

VIIMEISIMMÄT OSTOKSET

Tulin kertomaan mitä kaikkea olen viime aikoina ostanut ja tilaillut. Uudet tavarat ja vaatteet saa aina hyvälle tuulelle, eikös niin? ;) Kurkistetaanpas sitten niihin mun ostoksiin:



HerSecretistä tilasin uuden paidan. Oli aivan ihana ja just sopiva! Yleensä kaikki vaatteet, mitä HerSecretistä oon tilannut on olleet tosi istuvia päälle! :) Oon tosi tyytyväinen tuohon ostokseen.


The I Love This Color Nailpolish -kynsilakka. Vaaleanpunainen glitterlakka siis. Mulla on jo paaaljon ideoita, että millaisia kynsiä tuolla voi tehdä! <3 :)

Elisan asiakasetuna sain puoleen hintaan Elisa Viihde -paketin. En ole asentanut vielä. Ei ole ollut aikaa kun on pitänyt juosta siellä ja täällä ja aina olen joko menossa tai tulossa :D. Lähipäivinä sen kuitenkin otan käyttöön ja sit kelpaa katella telkkaa :). Paketin mukana tuli muuten popcorn-pussi, kuten varmaan huomasitte :D.


Tuon lisäksi ostin alusvaatteita ja cosmopolitanin :D. Niistä ei nyt ole kuvia x). 

Mun on pakko kertoo taas yksi mun lukuisista sähellyksistäni... Tänään olin sirkuksessa mun kaverin kanssa, ja meinasin mennä katsomon sijaan puvustamoon :D. Loppujen lopuksi kuitenkin päädyin sinne katsomoon, vaikka kyllä mä siellä varmaan esiintyjästäkin olisin mennyt, häseltäjä kun olen.. :D.

Oikein iiiihhanaa viikonloppua kaikille! 

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti