Translate

maanantai 11. toukokuuta 2015

LIKE OR DISLIKE

Ajattelin tulla listaamaan, mistä asioista pidän, ja mistä asioista en kamalasti pidä. Vähän hankala keksiä, mutta kyllähän noita suosikkeja ja inhokkeja aina löytyy, kunhan malttaa hetkeksi istahtaa paikoilleen ja miettiä ;D.

I LIKE:

1. Rakastan meikkaamista ja laittautumista. Teen sitä ihan huvikseni ilman mitään sen kummempaa tarkoitusta. Laittautumisesta on tullut tavallaan kuin rutiini. Tykkään myös opetella erilaisia meikkityylejä. Mun perus päivämeikki on meikkivoide + puuteri + ripsari + huulikiilto tai huulipuna. Luomiväriä laitan päivän fiiliksen mukaan.

2. Pidän, oikeastaan tähänkin voisin sanoa että rakastan napapaitoja ja minihameita & minishortseja. Siksi tykkään kesästä, kun silloin voi pukeutua niihin.




3. Tykkään erilaisista leteistä. Mun pikkusisko on aivan valtavan taitava tekemään erilaisia lettejä, ja se teki mulle yhtenä päivänä tuollaisen vesiputousletin <3. Tykkäsin tosi paljon. Tää kuva on myös mun instagramissa.

4. Olen ikuinen James Bond -fani. En ikinä kyllästy katsomaan niitä leffoja uudelleen ja uudelleen. Ja Daniel Craig ja Pierce Brosnan.. <3


5. Mä ja mun kaveri Pinkku pidetään aina yhteisiä patonkibrunsseja :). Rakastan patonkia, tuo juttu tuon patongin vieressä on jauhelihaa Bonjourin valkosipulituorejuustoon sekoitettuna <3. Toi on niiin sairaan hyvää. NamNam.. <3


6. Rakastan jäätelöä! Just tänään käytiin jätskillä Pinkun kaa ja höpöteltiin niitä näitä. Tuossa on lakritsijäätelöä, kinuskikastiketta ja kermavaahtoa <3. Ja nyt mun alkoi tehdä mieli lisää jäätelöä :D.

7. Rakastan aurinkoa ja lämpöä. Talvella mun tekis aina mieli vaipua horrokseen :D. Vihaan sitä kylmyyttä ja sitä kun koko ajan menee vilun väreitä ja on flunssaa. Olispa aina kesä ja lämmintä <3.


8. Rakastan shoppailua. Kukapa ei..? Ulkomaan matkoilla yleensä shoppaan enemmän kuin kotimaassa. Netistä tulee tietysti tilailtua Suomessa ollessa, mutta yleensä shoppaan aina ulkomailla, ja kotimaassa vähän isommissa kaupungeissa, kun on tarkoituksella lähdetty shoppailemaan.

9. Pidän lukemisesta. Nora Roberts on ehdoton suosikkikirjailija. Mulla on kattava kirjakokoelma, josta en kylläkään vieläkään ole lukenut kaikkia kirjoja :D. 

10. Rakastan ystäviäni ja perhettäni. Heidän kanssaan vietetty aika on mulle korvaamatonta. <3


11. Tämä kuva on aiemminkin ollut jossain postauksessa. Rakastan Cosmopolitania. Luen aina koko lehden! <3


12. Oon jo ajat sitten jäänyt koukkuun salkkareihin. Mulla ei koskaan ole ollut vain yhtä suosikkihahmoa. Tän hetkiset suosikit salkkareissa on Ulla, Aki, Janne, Sanni, Eva ja Monica.


13. Victoria's Secretit on aivan ihania <3. Rakastan, muuta sanaa niistä en osaa käyttää :D <3.

I DISLIKE:


1. En voi sietää ampiaisia, mehiläisiä... enkä oikeastaan muitakaan pörriäisiä. Mulla on lapsesta asti ollut ampiaiskammo, enkä ole vieläkään oppinut sietämään niitä :D.

2. En tykkää diivoista. Ja tähän en kommentoi enempää, koska diivat ovat mulle yks hailee, siksi mulla ei heihin kommentoitavaa olekaan. 

3. En pahemmin tykkää siivoamisesta. Tylsää...

4. Vihaan sitä, kun kesken unien herään roska-auton siihen piipitykseen. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan.

5. En tykkää talvesta.

6. En tykkää jalkapallosta. En voi sanoa vihaavani jalkapalloa, en vain pidä siitä. Koulussa aikoinaan liikuntatunneilla en tykännyt pelata jalkkista enkä tykkää myöskään katsoa sitä telkkarista. Tylsää katsottavaa mun mielestä :D.

Tässähän näitä taas tuli. Jos mulla tulee vielä mieleen jotain niin laitan myöhemmin ehkä vielä postausta niistäkin :). 

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! 

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti