Translate

maanantai 22. kesäkuuta 2015

MINUN JUHANNUS 2015

Moikka!

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava Juhannus! Mulla ainakin oli :). Nyt tulin postailemaan vähän siitä kuvien kera! Lisään tähän vielä, että kuvien tarkoitus ei ole mainostaa mitään.


Eli me aloitettiin mun ystävän, Lotta-Marian kanssa Juhannuksen juhliminen jo torstaina. Juotiin skumppaa, syötiin mansikoita ja suklaata, sekä muita herkkuja, seuraavaksi hieman lisää torstai-illasta:


Patonkia

Macaron-leivoksia

Koko kattaus

:) 

Kilistys Juhannukselle 2015! :)
Sellainen oli torstai. Juhlittiin mun asunnolla. Saatiin myös päähämme lähteä piipahtamaan paikallisessa pubissa . Ei jaksettu ihan koko iltaa istua sisällä vaikka kivaa olikin.

Perjantaina me sitten käytiin Juhannuspäivällisellä mun mummolassa. En hoksannut ottaa siellä kuvia, mutta oli aivan ihana ateria! :)


Lauantaina äiti sitten teki ihan parasta ruokaa ikinä. (Mun mielestä kaikki äidin ruuat on aina parasta ruokaa ikinä :D ). Riisiä, kyljyksiä ja halloum-juustoa. NAM!
  Menin siis perjantaina mummola vierailun jälkeen äidin ja siskon luo yöksi.

Lauantai-iltana sitten Pinkku tuli mun luo, katsottiin telkkaria ja herkuteltiin ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä.



Sunnuntai olikin sitten juhlapäivien juhlapäivä! Nimittäin meidän Kalle-koira täytti yhden vuoden! <3 Kalle sai tuollaisen söpön nakkikakun <3. Kalle onkin saanut meiltä yhdeksi lempinimeksi "Juhannuspoika" :).



Olen suunnitellut lähiaikoina tehdä postausta tulevaisuuden haaveistani ja unelmistani.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Petra 

2 kommenttia:

  1. Sua on heitetty haasteella =)
    http://storyofjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyseisen haasteen jo tehnyt, mutta kiitokset kuitenkin :) linkki: http://spotra96.blogspot.fi/2015/05/liebster-award-haaste.html

      Poista