Translate

maanantai 8. kesäkuuta 2015

VIIKONLOPUN KUULUMISET & VÄHÄN MUUTAKIN

Moikka!

Mites teidän viikonloput meni? Mulla oli huisin hauskaa! :)
Perjantaina olin mun kaverin luona iltamyöhäälle asti. Pelattiin scrabblea, heitettiin tikkaa ja parannettiin maailmaa ;). Tää kyseinen kaveri, Jenski, aina nauraa mulle kun heitän tikkaa kun en melkein ikinä osu tikkatauluun vaan tikat lentää aina ohi :D. Nauran mä sille itsekin. Kyllä itselleen täytyy osata nauraa, ei saa olla tosikko ;).

Lauantaina me sit mentiin mun pikkusiskon kanssa iskän luo :). Iskän luona on aina niin ihanan rento meininki. Käytiin myös isovanhempia morjestamassa.
  Saan olla niin kiitollinen, ett mulla on isovanhemmat, jotka on aina olleet paljon läsnä mun elämässä. Äidin suvun puoleinen paappa on kuollut vuonna 2012, mutta muut isovanhemmat elävät vielä.
  Tänään muuten olis tän mun edesmenneen paapan syntymäpäivä. Se täyttäis 64. Oon kiitollinen ett mulla on niin ihanat isovanhemmat. Aina saa mennä kylään ja aina kun jotain tarvitsee niin ei tarvitse kuin kysyä. <3

Sunnuntaina me sit lähettiin iskältä ja mentiin äidin kanssa mummulaan, ja käytiin myös mökillä. Kalle-koira oli vauhdissa sielläkin, kuten aina. Raukka läähätti niin että hyvä kun happi kulki, mutta ei siltikään malttanut rauhoittua aloilleen hetkeksikään :D <3.

Sitten hieman kuvia:


Otto-kissani nukkui koko viikonlopun :D. Sain vaan sellaisia kuvia, joissa se loikoili jossain tai nukkui :D.


Ennen iskän luo lähtöä selfie :D. Odotin, että äiti tulee hakemaan ja vie sinne, ja mulla oli vähän tylsää :D


Tikru <3. Vauveli oli kerrankin kotona, eikä seikkaillut pitkin kyliä, kuten yleensä <3 :D.



Mökillä oli pensaat täydessä kukassa :).


Tää ei kyllä liity asiaan yhtään, mutta homeaivoisena en muista olenko maininnut täällä päässeeni ylioppilaaksi :). Juhlat oli tosi kivat ja hienot ja siitä saan kiittää mun äitiä, siskoa ja mummua, jotka näkivät kamalasti vaivaa niiden järjestelyssä <3.


Tämäkään ei liity asiaan, tai ehkä vähän, mutta anyway, kesäkuun cosmo oli ihan huippu! Benjamin Peltosen haastis kruunasi koko numeron! Lisäks mä tykkäsin tuosta kaverihoroskoopista ja luinkin tosi tarkkaan kaikki syyt siihen miksi Kaksoset ja Jousimies ovat täydellinen parivaljakko ;D. Mä olen kaksonen ja mun paras lapsuudenystävä, Amanda on jousimies, ja kaikki kohdat mitä siitä sanottiin kuulostivat kyllä ihan tutuilta! :D <3

Sellaisia höpinöitä tänään. :) Toivottavasti tykkäsitte :)

Petra 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti