Translate

torstai 11. kesäkuuta 2015

UUDET KYNNET JA MUUTA HÖPINÄÄ

Mooi! :)

Mites teillä on viikko mennyt? Mä olen ollut tällä viikolla joka päivä jossain ja tehnyt koko ajan jotain enkä ole millään malttanut pysyä paikallani tai yksinkertaisesti vaan olla tekemättä mitään. Nyt ajattelin kuitenkin pysähtyä sen verran että kirjotan uuden postauksen.


Tuollaiset uudet kynnet tein itselleni. Käytin läpikuultavan vaaleanpunaista kynsilakkaa aluslakkana, mutta tuossa kuvassa se ei oikein erotu kynnen normaalista väristä. Kynsien päihin laitoin hopeista glitteriä.


Oon aloittanut uuden kirjan lukemisen. Nora Robertsin Unelma sinusta on niin ihana! Jännitystä ja romantiikkaa samassa paketissa. Tykkään Nora Robertsin kirjoista, koska hänen kirjoissaan henkilöt ovat aina todella aitoja ja persoonallisia. Aivan ihanaa iltalukemista! <3




Oon alkanut syödä säännöllisemmin - ja terveellisemmin. Mun on pakko myöntää, ett oon nyt kevään aikana syönyt vähän kuinka sattuu ja vain silloin kun on muistanut syödä. Kyllä, mulla todella on se ongelma, että en aina muista syödä :D. Laitan yleensä aina aamupalaleivälle juustoa, kalkkuna -tai broilerleikettä ja kananmunan. Yhtenä päivänä tein yli jääneistä kananmunista munakkaan johon laitoin fetajuustoa ja paprikaa ja höystin vielä sipulilla. Nam!


Se siitä terveellisyydestä! :D Söin tänään pikkulettuja ja kermavaahtoa. Ei tota kermavaahtoo oikeesti pitänyt tulla noin paljon, mut se pursusi pullosta niin suurella paineella ett en ees huomannu ku siinä oli jo sellanen läjä että itse letut vaan vähän pilkotti alta :D. Tää on niiin tyypillistä mulle :D aina häsellän jotakin! :D

Nyt lenkille ja sitten saakin mennä töihin iltavuoroon! :)

Hyvää tulevaa viikonloppua kaikille! :)

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti