Translate

maanantai 15. kesäkuuta 2015

VIIKONLOPUN KUULUMISET

MOOOOI! :)

Mun viikonloppu on ollut taas kerran täynnä kaikenlaista toimintaa. Olen ollut sekä kavereiden kanssa, että omissa oloissani. Sekin tekee välillä hyvää vaikka olisi kuinka sosiaalinen tahansa.


Perjantaina mulla oli vapaapäivä, ja vapaata oli siis koko viikonloppu. Soitin mun kaverille Sannille ihan extermpore ja kysyin, että lähtiskö hän keskustaan jätskille. Sanni lupautui ja päätettiin soittaa mukaan myös Jenni. Ei oltu pitkään aikaan nähty kolmistaan. Niin me sitten käytiin keskustan jätskikiskalla ja herkuteltiin.
  Mulla on joskus tapana olla ihan kokonaan omissa maailmoissani, niin että jos mulle puhuu en välttämättä kuule ja tajua että joku puhuu mulle :D. Näin kävi myös tuolla jätskillä.. Jenni ja Sanni olivat puhuneet mulle jotain, mutta olin ihan ajatuksissani :D. Sanni kysyi Jenniltä että "mahtaakohan se taaskaan kuulla..?" Siinä vaiheessa olin jo palannut tähän maailmaan ja vastasin että "En"., kun arvasin että kyse oli musta :D. Siitä sai tytöt hyvät naurut, ja tietty minä itsekin :).
  Sain vielä toisen extempore-päähänpiston ja ehdotin tytöille, että haettais kaupasta limsaa, tai mitä kukin tahtookin, ja mentäis kattoon leffaa mun kämpille! Niin tehtiin ja Jenni ja Sanni lähtivät vasta joskus klo 23 aikaan :).
  Sellainen oli siis perjantai.


Lauantain vietinkin sitten ihan omiin nimiini. Tai ainakin sen lauantai-illan. Katsoin vanhaa kotimaista sarjaa, joka tuli joskus silloin kun oon ollut ala-asteella. Muistaako joku Rikospoliisi Maria Kallion? Sitä katsoin, kun se on tuolla mun Elisa viihde-paketissa ja sitä oli kyllä kiva katsoa pitkästä aikaa kun ei enää muistanut miten se juoni menikään. En kyllä todellakaan jaksanut syödä kaikkia noita herkkuja :D. Tuun ähkyyn tosi äkkiä ja juhannukselle jäi siis suurin osa noista :D.


Eilen, sunnuntaina me sit käytiin Pinkun kanssa syömässä ja jätskillä. Oon ehdottomasti sitä mieltä, että kesä ei ole kesä ilman jäätelöä. Sitä pitää saada paljon :D.

Sunnuntaina menin vielä illaksi äidin ja siskon luo. Vein äidille ruusuja kiitokseksi mun ylioppilasjuhlien järjestämisestä ja siskolle vein lahjan, kun sillä oli eilen syntymäpäivä :).


Tuo kuva nyt varmaan viimeistään paljastaa kuinka vallattomat nuo mun luonnonkiharat on. En meinaa saada niitä kuriin millään :D. On kokeiltu suoristavat shampoot ja kaiken maailman aineet suoristusta unohtamatta, mutta näin kesällä kun ilma on kosteampaa, ne ei oikein pysy suorina. Mutta ei se mua sinänsä haittaa. Mitä enemmän aikaa kuluu ja kun on tottunut, niin oppii itsekin tykkäämään kikkaroista :).

Sellainen viikonloppu mulla oli!

Nyt menen lenkille, teen vähän vatsalihaksia ja venyttelyt ja sitten onkin aika mennä iltavuoroon!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille tasapuolisesti :)

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti