Translate

keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

PERFECT SUMMER NIGHT

Moikkelis Moi vaan kaikille! :)

Mulla oli eilen, tiistaina aivan ihana kesäilta mun kaverin, Sannin kanssa! Olin juuri lähdössä töistä, kun Sannilta tuli viesti, että olenko kotona ja voiko tulla käymään. Minä sitten tietysti laitoin, että olen juuri menossa kämpille, ja että voi tulla käymään.
  Saatiin Sannin kanssa ajatus lähteä taas keskustaan jätskille. Siinä jätskiä syödessä sainkin sitten toisen loisto ajatuksen! :D Kysyin Sannilta, että ottaisiko hän musta muutaman asukuvan blogia varten, ja toki hän ihanana ihmisenä lupautui!

Tässä siis hieman eilen otettuja kuvia:









Vesilintu tuli yhteiskuvaan :D 


Rakastan kesäisiä asuja ihan yli kaiken. Kaivan napapaidat esille jo maaliskuussa :D. Napapaidat, minishortsit, kaikki vähänkin kesäiset vaatteet mekkoja unohtamatta kuuluu mun kesäasuihin. Harmi vaan, että nää suomen hellesäät kestää useimmiten eilisen tavoin vain yhden illan, muutaman vaivaisen tunnin!

Sitten hieman toisenlaisia kuvia eiliseltä :)


Lampaita :) <3


Jonkin sortin kana? :D



Pupuja <3



Kukkasia :)

Olen tosi eläinrakas, ja kun kuvattiin noita eläimiä, sanoin Sannille, että haluan muuttaa noiden lampaiden kanssa tonne aitaukseen :D. Puput nähdessäni mulle tuli hirveä kuume saada oma pupunen <3.

Oikein ihanaa loppuviikkoa kaikille!
Koitan saada sen lupaamani postauksen unelmista tehtyä mahdollisimman pian :).

Petra

3 kommenttia:

  1. Ihania kesäisiä asukuvia, varsinkin toi neljäs! :) Sulla on niin kivat hiukset!
    Oikein mukavaa kesää sulle! <3

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mieltä lämmittävästä ihanasta kommentista! :) Samoin sulle oikein ihanaa kesää! :)

      (vahingossa poistin ekan vastaukseni sun kommenttiin nii laitoin uuden xD )

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista