Translate

keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

GRAN CANARIA - BAHIA FELIZ 2014

Lokakuussa 2014 teimme mun äidin, siskon, ja siskon kaverin kanssa reissun Gran Canarialle.


Välipalaa altailla :)


Ei tule naisen lomasta mitään ilman shoppailua


Tehtävä: etsi apina :D








Eräänä päivänä käytiin Palmitos Parkissa eläinpuistossa, jossa esitettiin delfiininäytös :)




Toi oli tosi kiva loma. Kaikkein eniten tykkäsin ottaa aurinkoa, shoppailla ja kävellä rannalla ja kaupungilla. Tuosta eläinpuistosta tykkäsin myös tosi paljon.
  Meillä oli All inglusive, ja tietenkin hyödynsimme sen niin, että syötiin aina hotellilla. Joka ilta hotellin ravintolassa oli teemailta. Jonain iltana aasialaista, toisena kalaruokaa ja jonain toisena meksikolaista. Siitäkin tykkäsin. Sai vaihtelua ruokalistaan.

Päivät kuluivat altailla, illat syömässä ja katsomassa esityksiä, joita hotellilla järjestettiin. Iltaisin käytiin usein myös hieman kiertelemässä kaupungilla.

Loman viimeisestä aamusta mun on pakko kertoa eräs hauska juttu: meidän huoneeseen tuli valtava oranssi torakka!! Pikkusiskoni ja hänen kaverinsa juoksentelivat ensin pitkin huonetta kiljuen ja huusivat mulle, että mun on välittömästi liiskattava se torakka :D :D. Yritin siinä inttää ja sanoa, että se on vain torakka, se ei syö meitä. Siinä vaiheessa sisko ja tämä hänen ystävänsä sitten juoksivat ulos kiljuen niin että naapurihuoneissa aivan varmasti ihmeteltiin, että mitä siellä tapahtuu :D.
Äiti oli ollut joka-aamuisella kävelyllään kylällä, ja ihmetteli että mikä katastrofi meidän huoneessa on heti aamusta meneillään kun tytöt kiljuvat ulkona naamat punaisena ja hiukset pystyssä :D. Minä siinä sitten selitin että huoneeseen tuli torakka, jonka olin kyllä jo liiskannut siinä vaiheessa kun äiti tuli. Oli pakko kun tytöt eivät lakanneet dramatisoimasta :D.
  Meidän matkoilla sattuu aina jotain tällaista... mulla olisi vaikka kuinka monta kommellusta kerrottavanani, mutta taidan säästää ne myöhempiin postauksiin, kun eivät oikein liity tähän reissuun.

Hyvää kesän odotusta kaikille! B)

Petra


1 kommentti: