Translate

torstai 5. maaliskuuta 2015

KEVÄTTÄ KOHTI: KUULUMISIA

Moikka!

Siitä on yli viikko, kun oon viimeks kirjottanut, ja ajattelin nyt sit jutustella tänne jotain, ettei tää blogi jäis täysin ilman huomiota :).

Mites teidän maaliskuu ja kevät on lähtenyt käyntiin? :)
Ite oon ollut aika kiireinen. Kirjotuksiin täytyy lukea joka päivä, muistiinpanoja tehdä ja kerrata. Omillaan asuvana on huolehdittava myös taloudesta, pyykit, siivot tiskit, kaupassa käynnit ja muut askareet. Kavereita ja perhettäkin täytyy nähdä.

Mun on pitänyt jo aiemmin kirjotella lisää, mut en oo oikein keksinyt aihetta. Tänään mä sit ajattelin, että yleensäkin, kun juttelen ihmisten kaa, en tarvii aihetta. Juttua vaan tulee, joten miksei sama vois toimii tän bloginki kaa! ;)


Löysin kuva-arkistoista yli vuosi sitten Cheekin keikalta räpsäistyn kuvan! Mä niin nostan hattua tälle artistille! Saatte myöhemmin tietää, miksi Jaren musiikki merkkaa mulle niin paljon! ;)


Kalle on aina innokas leikkimään. Vaikka kuinka kauan hänen kanssaan leikkisi, niin ei tunnu poika saavan tarpeekseen! :D


Lehdet on aina tosi hyvää iltalukemista. :)

;)




Hyvää alkanutta kevättä kaikille! Koitan kirjoitella taas pian!

Suukoin, Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti