Translate

lauantai 21. maaliskuuta 2015

KUKA MINÄ OLEN?

Aion siis tässä postauksessa kertoa itsestäni hiukan enemmän.

Kerron siis ihan perus asioita itsestäni:

~ Rakastan kirjallisuutta ja lukemista, sekä tykkään kirjoittaa omia novelleja. Jonain päivänä haluaisin olla kirjailija ja kirjoittaa useampia romaaneja. Suosikki kirjallisuuttani ovat romanttinen kirjallisuus yhdistettynä jännitykseen. Nora Roberts on ihan ykkössijalla mun suosikkikirjailijoissa!

~ Olen todella sosiaalinen luonteeltani. Koen ihmisiin tutustumisen helpoksi.

~ Puhun todella paljon. Papupata on yksi niistä nimityksistä, mitä läheiset ovat musta käyttäneet.

~ Olen Spontaani, isolla ässällä. Menen juuri sinne minne nenä näyttää ja rakastan seikkailla. Elämä on minulle seikkailu. Joskus saatan hetken epäröidä ja puntaroida tilannetta ja valintoja, ikään kuin maistaa palan kakkua, ennen kuin päätän onko se mielestäni hyvää, jos ymmärrätte mitä tarkoitan tällä.

~ Huonoihin puoliini kuuluu, että kyllästyn aika äkkiä. En yksinkertaisesti kykene pysymään paikallani kahta minuuttia kauempaa.

~ Olen välillä tosi ailahtelevainen. Saatan esimerkiksi ajatuksissani jättää tavaroitani ihan ihmeellisiin paikkoihin. Kerran olin vienyt puhelimeni ruokakomeroon, etsin sitä sitten myöhemmin vaikka mistä ja löysin sen kun tuli nälkä ja kurkistin kaappiin, että mitä voisi syödä :D.

~ Kirjoitan päiväkirjaa. Päiväkirjaani kirjoitan ajatuksistani ja tunteistani sekä kokemuksistani.

~ Rakastan James Bond-elokuvia, ja Daniel Craig on tämän hetkinen suosikki Bondin roolissa olleista näyttelijöistä. <3

~ Pikkusiskoni ja perheeni muutenkin ovat minulle valtavan tärkeitä.

~ Minulla on muutamia hyviä ystäviä, ja heistä olen todella kiitollinen. Ihan jokaisesta. Tuntuu aivan mahtavalta olla niin ihanien ihmisten ystävä ja jakaa kokemuksia ja asioita heidän kanssaan.

~ Vihaan siivoamista (kukapa siitä nyt pitäisi). Asuntoni on useimmiten todella sotkuisessa kunnossa, ja kun minuun sitten iskee siivouskärpänen, mikä tapahtuu todella harvoin, siisteys kestää ehkä päivän tai pari, riippuen siitä kuinka paljon aikaa kämpillä vietän. Tiskaaminen on ainoa siivouspuuha, joista pidän.

~ Olen todella eläinrakas ihminen. Sydän sulaa, kun näkee kuvia eläinten poikasista ja jokin kumma saa tuntemaan selittämätöntä kunnioitusta aikuisia eläimiä kohtaan.

Kiitos mun ystävälle Pinkulle, joka tän kuvan otti :)



Siinäpä noita asioita nyt tuli. :) Kun jotain muuta tulee mieleen, niin kerron sitten myöhemmissä postauksissa, tai teen joistain kokemuksista ihan oman blogimerkinnän.

Toivotan kaikille oikein ihanaa viikonloppua! ;)


Petra 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti